Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din oplevelse af webshoppen: www.citygreen.dk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Fra  www.citygreen.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, 

Vi har for et, efterhånden, godt stykke tid siden, startet webshoppen; www.citygreen.dk. Der kommer flere og flere besøgende, og her op til jul, har vi haft pænt med salg. Vi kigger på at optimere hjemmesiden, desværre har vi svært ved at få urlerne lavet dynamiske, så indtil videre beholder vi dem nok i kode..:( 

Ellers har vi arbejdet på at holde siden rimeligt optimeret på SEO fronten, men det primære fokus er at man har en god oplevelse på siden. 

Derfor vil vi virkelig gerne høre Jeres hårde, kontante og meget værdsatte kritik af hjemmesiden, så vi kan gøre oplevelsen for vores besøgende endnu bedre. Alle kommentarer er værdsat, så skyd endelig løs.

På forhånd tak

Kasper og Ditte

Fra Danmark
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  UreGiganten.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeres sidetitel er meget vigtig SEO redskab og iøjeblikket er den bare citygreen. I SKAL have jeres primære søgeord i jeres Sidetitel.

Jeres baggrund er lidt for hvid , synes jeg ihvert fald. Den ville jeg ændre. Der findes mange gode lyse baggrunde gratis rundt omkring på nettet.

Jeg kan se i bruger opencart (tror jeg). I kan købe en extension der gør jeres url "pæne", ellers kan i jo selv lege lidt med htaccess

Køb billige ure online på uregiganten.dk.

Fra Danmark
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  UreGiganten.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Onepage checkout er også nødvendigt

Køb billige ure online på uregiganten.dk.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Du får mine hårde ord om SEO delen :-)

Den er ikke særligt godt optimeret :)

Ingen titler, dobbelt indhold, urene URL'er, dårlig intern strukturering... jeg må hellere stoppe her :-)

Så jeg må hellere spørge, hvad i har optimeret på SEO delen ? :-)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Du får mine hårde ord om SEO delen :-)

Gode råd. Herunder mangler der også værdifuld tekst til mange af jeres produkter. Produkttekst giver en værdi for søgemaskinerne og egentlig også direkte for køberen, da en god produkttekst besvarer kunden spørgsmålet om produktet. 

Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Fra  www.citygreen.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar.

Vi er godt klar over der er langt igen på SEO fronten, men lige nu vil vi gerne, først og fremmest, sikre en god brugeroplevelse for eventuelle kunder, så vi vil rigtig gerne høre Jeres mening om dette. Hvordan er webshoppen at manøvrere rundt i, og fremstår designet passende til produkter etc.

Tusinde tak for Jeres tid...

Vh. Ditte

Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Fra  www.citygreen.dk Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres svar ind til videre.

Så er vi nået et skridt længere med de mere seo-venlige url'er. Næste skridt er at bygge menuerne op lidt bedre (både for brugervenligheden, men også for seo).

Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)