Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Send mig din hjemmeside og få et gratis råd

Side 3 ud af 14 (136 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 09:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, Moz opdaterer deres index en gang om måneden. Der er ingen link checker som er perfekt. Ahrefs er den bedste imo, men du kan samtidigt lave en Google analytics rapport på henvisningstrafik, og selvfølgelig bruge andre værktøjer som opensiteexplorer og SEO majestic for at få det fulde billede.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis?! For dælen, så er det med at slå til! :-)

Tips til www.phonewear.dk modtages :-)

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej praktikanten,

Jeg ville først og fremmest se på, hvilke do follow links dine konkurrenter på Google får på Ahrefs.com og se om du kunne få de samme links. Udover det kan du sætte en Google Alerts op og kommentere på diverse fora, hvor der bliver søgt talt om massagepiger

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Kan se at du allerede er godt igang, så bare fortsæt med at lave PR for butikken. Tøj på nettet er et område med sindssygt meget konkurrence, så man skal virkeligt fokusere? Hvad er din butik bedst til? Hvis det er butterflies så gør flg.:

1) Skab indhold som man vil dele. Det kan være den ultimative guide til .... Lav research på nettet, hvad det er brugerne spørger om.

2) Når din guide er klar så lav outreach til websites om butterflies. (På min workshop kommer jeg ind på forskellige strategier til de interesserede)

3) Deltag i fora. Sæt Google alerts (talkwater er også rigtig god) op på order butterfly

4) Se om du kan gæsteblogge eller blive interviewet om den perfekte butterfly etc. 

Det tager noget tid at lave the go to page om butterflies og outreach, men du vil opdage at på et tidspunkt vil links komme ind, uden at du har bedt om det.

held og lykke!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller,

du har allerede en masse links og en fornuftig ankertekst profil, så går ud fra at du ranker pænt på visse søgeord. Du kan tjekke linkprofilen for nogle af dine konkurrenter som sunglassesshop.dk og smartbuyglasses.dk for at se hvilke andre links du kan få fat i. 

For det første ville jeg skabe noget indhold omkring solbriller, om det er Solbrillemoden 2014, kendtes solbriller, 10 solbriller som aldrig går af mode. Lav noget research og se hvad der hitter, og så lav det endnu bedre. Derefter kontakter du solbrilleblogs og pitcher dit indhold. Du kan også prøve at bestikke de vigtigste blogs med et par solbriller i håb om at de laver en anmeldelse.

Får du dine produkter direkte fra mærket, kan du høre dem om de vil linke til din shop. Du har omkring 100 mærker, så der må være noget potentiale.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hofman!

Tusind tak for det :-) 

Spændende at vi ser lidt forskelligt på tingene, men vi har selvfølgelig også fokus på facebook! :) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

I har en virkelig spammy linkprofil. Er det et SEO bureau som har bygget dem for jer? i får en del links fra splogs og det bliver i ramt af på et tidspunkt. Få dem fjernet omgående og start forfra

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 10:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan altid bruge gode råd. :) 

http://cheapgear.dk 

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Watch,

kan se at det er et helt nyt site. Da i arbejder lokalt med lokale kunder, så vil jeg klart se om i kunne få lokale links fra de største sites; lokalaviserne, div. foreninger etc.

Derefter skal du kigge på hvilke links konkurrenterne får via ahrefs.com. Det kan være de også vil linke til jer. Er der websites som lister alle bilværksteder i DK, så få også et link hos dem. Er der en brancheforening for mekanikere etc.

Tag fat i jeres leverandører og hør om de vil linke til jer. Det kan være at de har en speciel partnersektion.

Inden du starter på det så overvej hvilke geografiske søgeord i vil arbejde med for Mekaniker Videbæk er måske for smalt, mens mekaniker Jylland er for bredt. Tænk over hvor langt kunderne kommer fra. Jeg vil iøvrigt anbefale at det står tydeligere på sitet hvor i er beliggende.

God vind!

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Fra  blækexperten.dk Skrevet kl. 10:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher 

lyder godt du får lige mit link her jeg kan se du har fået travlt men ser frem til at høre fra dig

Side 3 ud af 14 (136 indlæg)