Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensklasse™ Visitkort & Flyers - eksklusivt Amino tilbud

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Christian Hamilton Heidemann Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem årene prøvet flere forskellige trykkeri til visitkort, og har altid stået med følelsen, ja det er vel okay. www.Kuyatryk.dk har leveret en kvalitet, hvor jeg er blevet 99,99% tilfreds med det færdige result af de fremsendte visitkort.

Jeg kan klart anbefale kuyatryk til perfektionosten! 

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Godt at høre du blev tilfreds med resultatet trods de høje krav til kvaliteten.
Det blev til et rigtig flot visitkort i vores eksklusive Mohawk 432 GSM papir, med en lækker mat kachering.

Et andet flot visitkort vi har produceret for nylig er for Langholz Marketing

Produceret på Mohawk 432 GSM papir, med en mat kachering :)


Mvh
Asger Emborg

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har, som i kan se, lige modtaget 200+ visitkort fra Kuyatryk, og jeg vil gerne, have lov til at give dem min anbefaling med på vejen. Det er nogle kanon flotte og kraftige visitkort jeg har modtaget fra dem. Man kan virkelig mærke, at det er noget kvalitets"papir" der bliver brugt og servicen undervejs har været helt eminent. 

Jeg har flere gange skrevet med Asger fra Kuyatryk, hvor han har måtte hjælpe mig med at ændre lidt i visitkortet og fil typen. Han fik ansvaret for, at få det til at se så godt ud som muligt og jeg er MEGET tilfreds med resultatet. Han levede virkelig op til alle mine forventninger :-)

Fra odense
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kontaktede Kuyatryk for at få vores visitkort redesignet, og afprøve deres såkaldte verdensklasse kvalitet. For et par dage siden modtog vi resultatet, og vi kan kun nikke genkendene til en enestående kvalitet vi ikke har set før. Det har været fantastisk service, og professionel behandling fra den første dag vi kontaktede dem. 

Mvh

Abdullah Omar

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet visitkort hos Kuyatryk til min virksomhed Wunderwunder, og kan kun være tilfreds med det endelige resultat. Jeg snakkede med Asger over telefon, og vi blev hurtigt enige om hvordan det skulle se ud. Jeg havde mit eget design, som jeg blot sendte til Kuyatryk. 2 uger efter havde jeg mine rigtig lækre visitkort.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de fine tilbagemeldninger, det gør det hele værd :)

Vi ånder og lever for at levere en topkvalitet, og derfor varmer det vores store hjerter når det lykkes :)

Mvh

Asger & Jakob
Kuyatryk 

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det igen blevet Fredag, dagen hvor vi sender lidt penge afsted til det kriseramte område i Filippinerne efter tyfonen.
Selvom der ikke bliver snakket så meget om det mere, så er det stadig på et meget kritisk stadie. Der er stadig brug for hjælp og opmærksomhed.

Angående Danmarks egne storme, så håber vi da at Post Danmark kan levere pakkerne vi sendte afsted i går til vores kunder :)

Vi starter forresten et nyt tilbud, med 100 visitkort i vores bedste kvalitet for 189 ,- inkl levering til døren.

Hav en dejlig Fredag. 

Mvh
Asger Emborg

Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er super glad for mine nye Visitkort! 

Hele processen var super let, efter jeg havde kontaktet kuyatrykblev jeg mødt med meget kompetente mennesker som er dygtige til at imøde gå kundens behov! :-) i en travl hverdag som fotograf er det vigtigt at blive mødt med en god service og kompetente folk som kan varetage ens behov. det gør de bestemt hos kuyatryk!  en anden ting er kvaliteten af trykket. da jeg er fotograf er det altid det som er aller vigtigst. her var der heller ikke en finger at sætte på noget!!

 det vil uden tvivl være her jeg vil få fremstillet mine tryk sager fremover! 

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tak for den fine tilbagemeldning, vi er selv ret stolte af resultatet.

Vi har designet visitkortet fra bunden og produceret det på vores fineste papir: Mohawk Superfine paper 432 GSM. Derudover har vi efterbehandlet visitkortet med en mat kachering der beskytter visitkortet og giver det et eksklusivt finish. På den måde ved Rasmus at hans kunder altid vil huske hans professionalisme og unikke kvalitet af billeder når de finder hans visitkort frem.

Visitkort kuyatryk http://kuyatryk.dk/verdensklasse-visitkort/

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Glædelig jul :)

Vi har igen lidt nyt at vise frem. Denne gang er det for firmaet Miiego.
Hvis du har et visitkort design hvor der kræves nogle små justeringer gør vi det altid uden gebyr som en del af vores service. Husk også på vi designer visitkort fra bunden af for små 160,- som vi f.eks. gjorde for Rasmus i indlægget ovenfor :)

 

Mvh
Asger Emborg

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)