Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensklasse™ Visitkort & Flyers - eksklusivt Amino tilbud

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Randers Totalservice:

Super godt forløb og flot design vi har fået lavet :) Vi er absolut tilfredse, med service og kommunikation..

Spændt på at se vores visitkort og flyers når de lander :)

Skal nok følge op på kvaliteten når vi har dem i hånden 

Randers Totalservice

Tak for det fine ord indtil videre.

Vi tillader os lige at flashe jeres nye flotte visitkort design, som blev kanon flot.

 

bacardil:
Denne tråd er lidt lang så spørg derfor om i forsat har det oprindelige tilbud?

Det kan du tro vi har, og du kan bare skrive til os her på amino eller på vores mail for at høre lidt mere om det.
 

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Så gik endnu en uge her i 2014.

Vi har lidt forskelligt klar til levering i morgen.
Blandt andet dette fine visitkort vi har designet og produceret:


 

Hav en dejlig weekend :)

Mvh
Asger Emborg

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Vi har fået designet logo hos Kuyatryk og vi er YDERST tilfredse med resultatet.

Asger er yderst kompetent og tilbyder en rigtig god service, men ikke nok med det, så levere han et super resultat og giver "ikke op", før kunden er tilfreds :-)

Ikke sidste gang vi benytter Kuyatryk, mange tak :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 30
Fra  Mobiludstilling.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kuya.

Har lige sendt en PB.

Mvh. Jens Chr.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Elexo:

Vi har fået designet logo hos Kuyatryk og vi er YDERST tilfredse med resultatet.

Asger er yderst kompetent og tilbyder en rigtig god service, men ikke nok med det, så levere han et super resultat og giver "ikke op", før kunden er tilfreds :-)

Ikke sidste gang vi benytter Kuyatryk, mange tak :-)

Tak for de fine ord, det varmer hjertet :)

Jens Chr. Honoré:

Hej Kuya.

Har lige sendt en PB.

Mvh. Jens Chr.


Tak for snakken, vi skal nok nå frem til et flot resultat :) 

 

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Sikke en dejlig uge indtil videre :)
Glem nu ikke muligheden for 100 knald lækre visitkort med overfladebehandling for 189,- inkl. levering.

Vi har for nylig leveret dette flotte visitkort til appbuliders.
Det er trykt på vores eksklusive 432 GSM Mohawk Superfine Paper og efterfølgende fået en mat kachering.

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, 

Så er vi næsten ved ugens ende, det ser ud til vi nærmer os den forsinkede vinter.
Vinteren betyder heldigvis intet for os, og skulle du tabe dine nye flotte visitkort i sneen, så sker der intet fordi de er overfladebeskyttet mod vand.

Her er et anden visitkort vi lavede for et Amino medlem :) 


 

Mvh
Asger Emborg

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 30
Fra  Mobiludstilling.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop benyttet Asger fra Kuyatryk til udarbejdelse af design til flyer og banner. Samarbejdet har været en meget stor fornøjelse. Asger er yderst kompetent til sit arbejde. Til trods for at jeg havde selve ideen til layout, var Asger meget kreativ og havde flere gode ideer.

Da prisen for design var aftalt på forhånd kunne Kuyatryk og dermed Asger, vælge bare at køre mine ønsker igennem hurtigst muligt. Men det var ikke tilfældet. Der blev virkelig brugt tid på sparring, og intet blev godkendt før begge parter var tilfredse.

Dejlig positiv oplevelse.

Jeg er hermed fast kunde hos Kuaytryk, og vender helt sikkert tilbage når der skal bruges nyt grafisk materiale.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et enkelt spørgsmål vedrørende design af flyers:

- Kan I hjælpe hvis man ikke selv på forhånd har idéer eller ønsker? Altså hvad skal I bruge, og har det indflydelse på prisen at man ikke selv har en konkret idé på hånden?

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Chr. Honoré:

Jeg har netop benyttet Asger fra Kuyatryk til udarbejdelse af design til flyer og banner. Samarbejdet har været en meget stor fornøjelse. Asger er yderst kompetent til sit arbejde. Til trods for at jeg havde selve ideen til layout, var Asger meget kreativ og havde flere gode ideer.

Da prisen for design var aftalt på forhånd kunne Kuyatryk og dermed Asger, vælge bare at køre mine ønsker igennem hurtigst muligt. Men det var ikke tilfældet. Der blev virkelig brugt tid på sparring, og intet blev godkendt før begge parter var tilfredse.

Dejlig positiv oplevelse.

Jeg er hermed fast kunde hos Kuaytryk, og vender helt sikkert tilbage når der skal bruges nyt grafisk materiale.

Mange tak for de fine ord, det har været en fornøjelse :)

Lau Sunde:

Lige et enkelt spørgsmål vedrørende design af flyers:

- Kan I hjælpe hvis man ikke selv på forhånd har idéer eller ønsker? Altså hvad skal I bruge, og har det indflydelse på prisen at man ikke selv har en konkret idé på hånden?



Det kan du tro vi kan.
Når du ingen ideer, eller ønsker har til designet, giver du os blot frie hænder så vi kan udfolde vores ideer og tanker :)
Efterfølgende har du mulighed for at komme med alt de inputs og rettelser du ønsker. 

Mvh
Asger Emborg

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)