Vi kan klare det for dig. Det er naturligvis svært at vide præcis hvornår det er en sælger der ringer, men rigtigt mange af vores kunder bruger os som filter. Når det er hemmeligt nr (og det er det stadig som oftest når det er sælgere) tager de ikke telefonen, og er det så en kunde, så fanger vi den så ingen går tabt. Vi giver dig også ro til at holde møder og have andre telefonsamtaler uden at miste vigtige opkald. Du kan prøve det ganske gratis og uforpligtende hvis det lyder interessant, ring til os på 4445 0500 så kan vi snakke om hvad der passer dig bedst. |
Indfør en simpel taktik....
1. Sig du ikke er interesseret (sælgeren snakker videre)
2. Lad ham snakke et par minutter (læg evt. røret på skrivebordet - og læg det på efter 2-3 minutter)
3. Er sælgeren der stadig - så svin ham til med alle de værste gloser....
4. Send en mail til virksomheden han ringer fra - det hjælper faktisk meget ofte - og så når det er underleverandører til f.eks. Telia, mv.
5. Sig "Vi bruger ikke" - og så navnet på det han tilbyder.... Han undrer sig mægtigt - især hvis det er en sælger fra de latterlige Modstrøm mv., der sælger elektricitet mv. Når han så spørger ind til det - så sig endnu engang - "Vi bruger ikke"... Læste denne side for et års tid siden - og jeg må indrømme, at den har plantet sig godt i min telefon-sælger-afvisnings-gener www.vibrugerikke.dk
Nogen sælgere kender hjemmesiden - og forstår derfor lynhurtigt dette hint...
Det mest underlige er, at en sælger overhovedet kan tro at han har en chance for at få solgt sit møgprodukt, når man netop har fortalt ham, at man ikke er interesseret. Så er stilen jo ligesom lagt....
6. Når sælgeren har talt om sit produkt i nogle minutter, så sig at du lige var lidt fraværende, og at han må begynde helt forfra.... :-)