Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man ringe uopfordret?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Mit spørgsmål er kort og godt, om sælgere må ringe uopfordret til en? - blot fordi de er faldet over ens hjemmeside?

Jeg bliver kimet ned dagligt af aggressive SEO og adwords folk, som IKKE vil tage et nej for et nej.

Jeg er selvstændig i ordets bogstaveligste forstand, dvs jeg står for alt i vores webshop. Det er ekstremt forstyrrende hele tiden at blive forstyrret af folk som kun vil rakke ned på min hjemmeside og arbejdet omkring denne.

Jeg er reklamebeskyttet på CVR - men det er de jo fuldstændig lige glade med.

Hvad kan jeg gøre? .....
Telefonen er min indgang for mange kunder, så slukke den kan jeg ikke.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du er på robinsonlisten må de ikke ringe dig op

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

flemming.dk:

hvis du er på robinsonlisten må de ikke ringe dig op

 

Robinsonlisten - er det ikke for private, og dermed ikke rigtig har noget med sagen at gøre ?

Du kan som virksomhed blive reklame beskyttet - men det hjælper fortsat kun hvis sælgerne har trukket opl. via CVR registeret.

Sælgere kan fortsat Google dig, og ringe dig op.

Men men - er det så svært at sige nej tak ingen interesse, og så videre i teksten - det skal ikke tage mere end 10 sec. - endda med et smil på læben.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Robinson er kun for private. Firmaer kan reklamebeskytte sig via virk.dk hos men det gælder som Jesper skriver kun i forhold til hvis man har trukket en liste over virksomheder fra CVR og man der var reklame beskyttet. Har man fået telefonnummeret på anden vis, må man altid ringe

Jeg vil tro det "klinger " af efter lidt tid, når de fleste har været gennem dig - og til da må du nok leve med det og tænke på det er levende mennesker i den anden ende af røret som prøver at tjene penge. Vist skal du tage et pænt nej for et NEJ

Underligt at nogen rammes så meget af det, jeg og de jeg kender der har virksomhed rammes ikke ret meget normalt, så man kan ikke lade være at tænke på om du og de der rammes så hårdt står i et eller andet tosset register?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan ikke gøre ret meget. De må gerne ringe, så der er fire muligheder som jeg ser det

Sig pænt men bestemt nej tak med det samme
Tag ikke telefonen når det er hemmeligt nummer (dårlig løsning, kunder ringer også fra hemmeligt nummer)
Lad dig kun kontakte på mail
Lad andre besvare din telefon og sortere i opkaldene for dig.

Mange bliver virkelig kimet ned af sælgere, men ja, de er også bare mennesker der skal have noget at leve af, og deres job er utaknemmeligt

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

og lige netop det med at det kun gælder hvis man har trukket lister -men ikke hvis man ser en bil med et tlf nummer på, googler en hjemmeside osv ville være en stor hjælp for os andre hvis de gjorde folk opmærksomme på. Diskuterede det med en på telefonen så sent som idag. Eller ændrede reglerne... så der ikke er nogen tvivl! Jeg gider faktisk heller ikke at bruge min tid på at diskutere med folk om hvorvidt det er ulovligt at jeg ringer til dem eller ej. De fleste af os ringer faktisk ikke for at genere jer (ps jeg arbejder hverken med hjemmesider eller seo -så det var ikk mig)

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ps. Mette. de snu af os ringer IKKE fra hemmeligt nummer ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jannie N:
ps. Mette. de snu af os ringer IKKE fra hemmeligt nummer ;)
jo hvis I bruger sælgere som ringer fra sig selv eller fra et af jeres numre som betyder, at modtager kan se opkaldet og ringer tilbage og tilbage - optaget - eller svarer ikke

Det er ikke så let som du gør det her - VIS nummer er godt men duer ikke til sælgere eller analytikere der har specielle spørgsmål og ikke bare kan tage en tilbageringning to timer efter han/hun selv har ringet, kl 17 - så tilbageringning sker kl 19

Derfor bruges skjult nummer generelt - det ville være mere irriterende at at ringe tilbage til noget der ikke svarer.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes faktisk også, at dette til tider kan være ret irreterende. 
Man kan have sat nogle gode sager i gang og venter på at kunderne ringer tilbage og så ringer telefonen..................................Hej jeg heder Kurt, jeg ringer for at give dig et godt tilbud.

Jeg overvejer faktisk i øjeblikket at få sat et filter på på mine indgående kald, en form for telefonservice.
Er der nogen som har erfaringer med dette?

Stig 

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender det godt. Midt i travlheden så ringer der en og spørger hvordan jeg har det med mit mobil selskab, eller også har han fået lov til at give mig et super godt tilbud på at lave en hjemmeside....

Hvis jeg er i humør til det plejer jeg at prøve på at få lidt sjov ud af det. f.eks. ved at sælge ham et af mine produkter istedet. Det er en god øvelse, for hvis du kan sælge noget til en sælger der ringer til dig, så er du en god sælger :-)

Men ellers er muligheden også at sige at ham der kan tage stilling til det er langtidssyg, og du ved ikke hvornår han kommer tilbage. Man burde smække røret på, men jeg har det dårlig med det, for det er jo trods alt stadig menesker der sidder i den anden ende :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)