Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud - Gratis til dig

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu fik jeg lige kigget på din haj/snyde side, og nu bryder jeg mig endnu mindre om den - At sige hosting kun koster mellem 9-14 kroner hvis man har en webshop der omsætter under 150.000 er der jo slet ingen hold i. I mine øjne bør du langt mere pointere at det er DIT PRIVATE syn på det, og ikke nogen tommelfinger regel.

Jeg kunne aldrig finde på at anbefale one.com eller lign til en webbutik, nystartet eller ej. Jeg og mange andre har rigtig dårlige erfaringer med one.com, og det er super surt at stå i en situation hvor one.com har lukket dit webhotel pga overlast og alt dit data er væk eller du ikke kan få adgang til dit webhotel.

Start ud med et professionelt hotel som www.wannafind.dk eller lign, hvis man ikke kan overleve 50-100 kroner i måneden som hosting, så kan man ligeså godt lukke sin webshop ned, for så er den ikke levedygtig.

Så før jeg kan lide din side bliver du nød til at fortælle folk det er dit private syn på sagen, for jeg kan finde utrolig mange mennesker der er dybt uenige i dine råd, og det er bestemt ikke noget alment råd der gives i branchen at man skal vælge webhoteller mellem 9-14 kroner hvis man er en lille webshop.

Det eneste man i mine øjne skal benytte 9-14 kroners hosting hoteller til er hvis man vil have en lille privat hjemmeside lidt mail og sådan. Måske fremvise sine små søde kaniner.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

WTF sker der med titlerne på amino, er der en lille fyr inde og lege på serveren?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste virkning denne tråd har haft på mig er at jeg opfatter Stefan som dybt utroværdig. 

Stefan har demonstreret et utroligt ringe branchekendskab og i sidste ende kan det kun gå ud over ham selv. Ville nok anbefale dig Stefan at få pillet den side ned, hvis en af mine bekendte sendte mig din side og bad mig vurdere den ville jeg sige det som det var. Nemligt at det er useriøst og du demonstrerer et ufatteligt lille branchekendskab og du sikkert ikke har kompetence til andet end at opsætte de mest simple opensource løsninger.

Jeg sigeri kke at dette er sandt men jeg siger at det er det indtryk man får at din side. 

 

Lige et par fif mere...

Lad være med at skrive "Firmaet er ikke momsregistreret" , bliv momsregistreret og slet det.

 Ret fejlen i bunden af din side med at der er en stor hvid blok under din bund-bar.

 Slet "Bemærk : Granholm IT og PC support sælger ikke computere eller andre dele, men hjælper kunden med at købe produkter de billige steder." og skriv istedet " ... sælger ikke computere eller løsdele men assisterer kunden med at finde en god og stabil leverandør til de rigtige priser".

Folk er ikke intresseret i at købe computer udstyr "de billige steder" pris er en meget lille salgsparameter for virksomheder i forbindelse med IT Indkøb. Betyder det at du ville sælge IBM DTLA Diske til kunden bare fordi det var de billigste? Du skal have smidt Netto-følelsen ud af din hjemmeside for du lyder virkelig som en nærrigpind og en discount fætter og det er _ikke_ godt :) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Mcs.

Og gode billeder fra naruto i personale oversigten Big Smile

Jeg har nu taget selve "topic" ned, da det hvis vækker mere harme end hvad godt er, men hvis man kigger rundt, finder man da hurtigt åbenlyse svindlere, men jeg kan nu se, at der vil komme nogle uskyldige i kornet, det var jo ikke meningen...

 

vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 At mange hotel eller server udbydere ikke selv hoster deres hardware men er resellers i stedet for gør det jo ikke dårligt af den grund.

Det er ikke fair over vor dem at kalde dem snydere eller andet hvis de har billeder af feks det datacenter de bruger og ikke nødvændigvis siger de er resellers 

Supply Chain blæksprutte

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)