Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud - Gratis til dig

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle herinde. Fuppede overskriften ? Ja, jeg ved det ikke lige er her man normal skriver, men jeg vil gerne vise min pointe (håber moderatorer lader denne tråd være)

Jeg syntes jeg ser MANGE tilbud, som snyder, som ikke er gratis, eller  man betaler for hosting der ikke er ens egen...

Derfor vil jeg spørge, MÅ man udstille svindlerne herinde, som ikke fortæller sandheder mm ?

Fx. mit firma, ser jeg MANGE snyltere herinde, der bare vil tjene kassen hurtigt, må jeg advare folk på mit firmas side : pas på "et eller anet firma", de bruger ikke egne servere, men tager penge for det alligevel.. osv ?

 

vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

"Dit" problem er, at jeg en uge efter kun kan huske at der i en diskussion mellem Grandholm IT og PC support og Fup og Fidus  var nogen der sagde 'svindler'. 

Jeg vil gerne vide hvem der svindler - det vil alle vel. Problemet er at det er langt sværere at forsvare sig mod usaglige beskyldninger.

I dit eksempel med hosting sælger jeg f.eks. hostning til kunder som jeg ikke selv fysisk hoster. For kunden og for virksomheden er det en fordel at tingene er samlet, men jeg lægger ikke skjul på vi har leverandører ude i byen - det er faktisk en fordel for kunden andre er mere professionelle end os på det område.

Jeg mener der er en balance. Du sælger åbenlyst Joomla og Virtuemart setups - det er helt fair. Hvis du begyndte at brande produkterne som Granholm CMS og Granholm shop uden nogen værditilvægst ville jeg synes det var uetisk. Men er det svindel? 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du forsøger at sprøjte med gift, så husk at komme med en kildehenvisnin på sætningen "Grandholm IT og PC support og Fup og Fidus "

Sjovt at du selv gå på klingen når folk "ikke fortæller alt", ( http://www.amino.dk/forums/p/20477/150538.aspx#150538 ) men nu beklager det modsatte.

Mit koncept er at sælge tingende, som de koster, og ikke tage overpriser.... 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du har misforstået mit indlæg, men det var vist heller ikke formuleret så klart som det kunne være.

Du spørger om man "må" hænge svindlere ud - sådan opfatter jeg dit oplæg til debat.

Min umiddelbare holdning er, at det må man godt. Problemet for dig er dog, at man efter kort tid kun kan huske at du har været igang med en debat om svindel og ikke om du svindlede. Jeg har overfladisk været forbi din side og fandt ikke, tror ikke og insinuerer ikke at den er andet end 100% reel. Det samme gælder alle indlæg jeg kan huske at have læst fra din hånd. 

Dermed er jeg tilbøjelig til at vurdere det troværdigt når du kritiserer andres forretningsmetoder eller lignende - og derfor vil jeg gerne læse dine kritikpunkter når du altså har dem.

Men for blot at præcisere de to ting jeg rodede mig ud i:

  • Selvom anklageren  har ret i at en virksomhed benytter tvivlsomme metoder vil beskyldningen smitte af, når den anklagede skriver "du lyver - jeg er en ærlig mand" uanset om det har noget på sig.
  • Grænsen mellem svindel, nasseri og et dårligt tilbud er flydende. GVC media er efter min mening 100% reel at diskutere mens Torfu (?) kun er dét fordi han selv sælger via Amino.
Håber dette indlæg afklarer min holdning .-)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i orden, ser din pointe. Men jeg mener, at nogle måske er så åbenlyse svindlere, at det nemt kan bevises, at der er tale om misinformation.

I orden at man ikke hoster, men så skal man ikke skrive man hoste, men at man betaler for service og hosting.

Andre der har meninger eller råd til en "haj pas på side" som jeg har oprettet på granholm.d. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet at betale 99 + moms for for et webhotel, som efter sigende skulle eges af det firma som jeg har lavet en aftale med, dog fik jeg aldrig lov til at få login koderne til webhotellet.... Det viste sig at det firma har leget et webhotel med plads til 2-3 GB hos et andet firma og som bare gå rundt og sælger på pladsen.... dvs de betaler ca. 20 pr. måned og ALLE deres kunder( rigtig mange) betaler 99 + moms pr. måned....

 Desuden har jeg betalt for gateway som de ikke vil levere...

Men der kommer en detaljerede beskrivelse om hvad det firma har gjort!!!!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan rent praktisk er det vel en ret lille del af dem der udbyder webhosting der faktisk har et helt datacenter stående i virksomheden.

Der er vel efterhånden idag de fleste steder tale om colocation eller shared facilities i et eller andet omfang og dermed hoster de fleste udbydere heller ikke deres kunder fysisk på samme adresse som virksomheden ellers ligger.

Jeg kan ihvertfald godt se en del udbydere der ville få svært ved at matche nogle af de store datacentres forbindelser m.v.

Så om det er "snyd" det ved jeg ikke, det er ihvertfald ret udbredt.

Ps. Granholm - dit CVR er dit virksomheds registreringsnummer og ikke dine referencer på din hjemmeside.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak Ronni. Har så travlt at jeg endnu ikke har fået sat siden korrekt op... Hver gang jeg har tid, dukker der altid en portal om Big Smile

 Det er nu rettet.

 

Man kan sige, at "hoste", er at hoste. Der er total løsninger, hvor firmaet tager sig af hosting osv. MEN, man skal ikke sige "Vi hoster din side", hvis man ikke gør det. Det er at snyde kunden mener jeg.Vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Granholm :o)

Blev lige interesseret.

Under "Snydere og internet hajer" på din hjemmeside står der nederst:

"Tips :
De som siger "gratis opsætning", eller "gratis hosting", tager ofte store priser for abonnement, eller andet. Derfor, står der noget med "gratis", find en anden virksomhed."

Hvad mener du med det?

Mener du ikke, at der findes helt gratis webhoteller eller misforstod jeg bare :o)

Kærligst
Klaus Hundal

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:
Man kan sige, at "hoste", er at hoste. Der er total løsninger, hvor firmaet tager sig af hosting osv. MEN, man skal ikke sige "Vi hoster din side", hvis man ikke gør det. Det er at snyde kunden mener jeg


Jeg skal måske ha det end med skeer her til morgen, men hvornår hoster man selv?
Gør man kun det når man har sit helt eget datacenter? - Dem findes der ganske få af, i forhold til hvor mange hostingudbydere.

Lad os antage jeg køber mig en server hos activewebs og hoster vores kunder - er det at snyde kunden? Her går det jo i princippet igennem 3 led, os, activewebs og så selve datacenteret.

Jeg er ikke så glad for de her sider hvor man kan hænge folk ud, for jeg kan jo nemt blive sur på et firma og hænge det pågældende firma ud, selvom jeg er fuldstændig forkert på den.

Så vidt jeg ved er lovgivningen lavet om fra januar 2007 så man gerne må reklamere med gratis ting/gaver og samtidig tage penge for noget andet, dette har man ikke måtte før i tiden, men som sagt jeg mener dette er blevet lovligt fra i år. ( har desværre ingen kilde til at bakke det op)

Du siger selv at nogle virksomheder er det bare tydeligt at se de er nogle svindlere, ja men hvor går grænsen så?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)