Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stiftelse af drift+holding

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har været til møde hos min (forhåbentlige nye) revisor ang. stiftelse af virksomhed. Han oplyser at det klart er det letteste/billigste for mig, selv at registrere virksomheden hos EOGS. (Eftersom jeg bliver 100% anpartshaver, og der dermed ikke er behov for at få defineret rettigheder ol.). Han vil så hjælpe med at godkende kapitalindskud, hvor 80k skal stå på en lukket konto (som jeg forstod).

Hvad er jeres mening? Skal jeg gøre det selv, eller finde en advokat til denne stiftelse? Er der nogle faldgrupper jeg skal tage højde for??

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt selv stiftelse et selskab, men jeg vil nok råde dig til at for en advokat så er man sikker på at det bliver gjort korrekt.

AF SKADE BLIVER MAN KLOG, MEN SJÆLDENT RIG.

StenKrog:
Han vil så hjælpe med at godkende kapitalindskud, hvor 80k skal stå på en lukket konto

Kapital indskuddet skal være godkendt før selskabet kan stiftes.

Kontoen som jeg forstår det behøver ikke at være en lukket konto, man skal bare kunne bevise over for skat, at selskabet har en kapital på 80.000. kr. eller have en plan for at kapitalen bliver genskabt.

Læs om holding selskab her

Læs om ApS selskab her 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

c.j.hansen:
AF SKADE BLIVER MAN KLOG, MEN SJÆLDENT RIG.

Har du selv lavet en "skade" som du er blevet klogere af, og vil dele med os andre ?? Det er sådanne guldkorn jeg godt vil have :)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja jeg valgte at fravælge en sygeforsikring, og en drifttab forsikring, i den gode tro at jeg aldrig ville blive syg (har stor set ikke haft nogle sygedage da jeg var ansat).

Men for snart 1 1/2 år siden, faldt jeg med min søn i armene, og slog skulder, ryg, nakke og albue, og har haft ondt siden.

Har selv oprettet denne tråd.

Læger kan ikke finde noget der forklare hvorfor jeg har ondt.

lige nu går jeg sygemeldt, og fremtiden ser ikke for godt ud.

Så mit råd er sørg for at forsikre dig ordentlig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

StenKrog:
Jeg har været til møde hos min (forhåbentlige nye) revisor ang. stiftelse af virksomhed. Han oplyser at det klart er det letteste/billigste for mig, selv at registrere virksomheden hos EOGS. (Eftersom jeg bliver 100% anpartshaver, og der dermed ikke er behov for at få defineret rettigheder ol.). Han vil så hjælpe med at godkende kapitalindskud, hvor 80k skal stå på en lukket konto (som jeg forstod).

Ja det lyder fint- Fpr at få godkendt de 80.000 skal de stå på en såkaldt klientkonto og bekræftes af revisor eller advokat - og får du en pris som er lavere end hvis revisor laver det hele, kan du sagtens lave resten, men hør revisor om der følger vedtægter - ejerbog o.l. med og hør hvad det koster hvis han bare skal stille sig til rådighed med bekræftelse af en kapital du har indbetalt til hans konto - mod hvis han skal lave det hele

Der det et simpelt ApS og kontant stiftelse kan du få det for ca 2.500 - 4000 kr normalt uden problem

Alt det med forsikring er en helt andens sag - som sagtens kan være vigtigt men ikke er noget der laves under stiftelsen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)