Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny service til promovering af shops og services

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg svarer lige for Anders.

Jeg forstår godt din frustration hvis du mener bloggerne ikke har læsere nok. Prøv at se min forklaring til dette i det andet indlæg.

Ang. hende bloggeren med 1300 facebook likes som tilsyneladende  forsvandt, hænger dette sammen med at hun selv har valgt at droppe opgaven igen - eller at hendes 24 timers tidsfrist udløb. Det er svært at gøre noget ved, andet end at krydse fingre for at hun igen "bider på".

Bloggerne kan KUN tage opgaver hvis deres bloggerprofil stemmer overens med de kriterier du har oprettet. 

Vi tænker lige over hvordan vi kan ændre systemet så du kan få flere tilbud ind. Hold øje med din opgave.

Alt godt og tak for inputs.

Kristian

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Selvom vi skal godkende bloggere inden de kan skrive for os er det stadig ikke muligt at slette dem, de kan kun godkendes og med tiden vil listen blive lang - meget lang.

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian.

Jeg har fult forståelse for at det er en nystartet service og der skal selvfølgelig være plads til fejl og rettelser, det er som sådan heller ikke disse der nager mig.

Problemet er at alt for mange af bloggerne har blogs som IKKE er indexeret hos Google, hvilket betyder de i seo øjemed er ubrugelige, de kan selvfølgelig godt have mange følgere.

Og grunden til jeg tilmeldte mig var netop jeres allerførste besked, hvor denne tekst fremgik:

"Og omtale på blogs, med links, er jo dejlig Google Juice"
Der er ingen linkjuice i disse blogs.

De seneste 6-7 bloggere har alle haft sider som den nedenstående:

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det er rigtig at det naturligvis ikke er optimalt i SEO øjne hvis en blog ikke er indekseret. Vi ser dog SEO som det sekundære og promovering/synlighed som det primære, og derfor fokuserer vi pt. på læsertal. Google juice ser vi som en en ekstra gode der følger med promoveringen. Jeg ber' dog alligevel dem der godkender bloggene om at være opmærksomme på det og dermed tjekke op på bloggenes alder.

Hvis man som annoncør vil sikre sig at bloggene er indekseret - og man samtidig primært fokuserer på SEO, vil jeg anbefale at bruge funktionen "Godkend bloggerne manuelt".

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Falkenberg:
Det er rigtig at det naturligvis ikke er optimalt i SEO øjne hvis en blog ikke er indekseret. Vi ser dog SEO som det sekundære og promovering/synlighed som det primære, og derfor fokuserer vi pt. på læsertal. Google juice ser vi som en en ekstra gode der følger med promoveringen.

Hej Kristian.

Dermed siger du også selv, at det er vigtigt hvor mange der ser bloggen...Altså er det meget vigtigt hvor mange der ser vores produkter annonceret på de forskellige blogs. Og det må da "alt andet lige", være bedre at få sine varer vist på en blog med 1400 Likes/følgere (og dermed også rigtig mange læsere) end en blog der har 16 Likes/følgere....!??

Jeg regner med, vi kan være enige i, at en blog med 1400 Likes, har væsentlig flere læsere, end en blog med 16 Likes (kunne være den nærmeste familie)?? Surprise
Hvis en blog har 1400 Likes, kan vi vist godt gå ud fra, at den er indekseret på google...! Hvorimod en blog med kun 16 Likes, kan være meget tvivlsomt.
Hvis ikke vi er gode til at tjekke op på den slags (er jeg ikke selv) Så kan vi ende ud med, at betale 299kr. for blogs, som ikke giver en skid til vores sider, hverken som juice eller besøgende/kunder.

Nu har jeg allerede 5 blogejere som alle har skrevet en tekst, som venter på godkendelse. Jeg har godkendt den ene, men vil gerne afvise de andre 4, så jeg kan få 4 andre, til at byde ind. Kommer der flere og byder ind, som det ser ud nu? Surprise

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg er også lidt nysgerrig efter at høre om disse ikke godkendte bloggere 'optager plads' ?

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er sket i disse to tilfælde, er at I er kommet i klemme i en opdatering. Netop for at undgå at forventningerne til bloggene ikke stemte overens med annoncørernes krav, indførte vi muligheden for manuelt at godkende bloggene, før indlæggene blev skrevet. Dette blev dog indført efter I havde oprettet jeres kampagner. Jeg vil derfor foreslå at I går ind og redigerer jeres kampagne og slår "Manuel godkendelse af bloggere" til. På den måde kan i selv bestemme om bloggene er brugbare før indlæggene bliver skrevet.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter med :)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Falkenberg:
Det der er sket i disse to tilfælde, er at I er kommet i klemme i en opdatering. Netop for at undgå at forventningerne til bloggene ikke stemte overens med annoncørernes krav, indførte vi muligheden for manuelt at godkende bloggene, før indlæggene blev skrevet. Dette blev dog indført efter I havde oprettet jeres kampagner. Jeg vil derfor foreslå at I går ind og redigerer jeres kampagne og slår "Manuel godkendelse af bloggere" til. På den måde kan i selv bestemme om bloggene er brugbare før indlæggene bliver skrevet.

Hej Kristian.

Jeg står i den situation, at der er 5 som har skrevet et indlæg, og jeg har godkendt 2. Resten vil jeg gerne afvise, så der er andre der kan byde ind med et indslag. Så nu står de 3 stk. og blokerer for at nye kan komme til.

Hvad skal jeg gøre? Jeg er næsten sikker på, at jeg slog det til, med manuel, da jeg oprettede kampagnen, men nu er der ikke hak i den mere, så den er lige hakket af igen. Men det hjælper mig jo ikke nu... Surprise

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael

Problemet er løst og jeg har frigivet opgaverne så andre kan komme til :)

Du har fået en mail også.

Kristian

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)