Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-pushere: Skal vi ikke booste denne betalingsform sammen ?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Joeeee, men I får vel tilskrevet renter i jeres bank, hvis kunden betaler dag 1, har I dem jo til at stå i 14 dage.....

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars, er det da et problem?

Hvor er det et ladt og, ja undskyld mig, typisk dansk indlæg.

God dag om ikke andet.

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger quickpay og magento.

Hvordan integrerer man dette ? Hvor skriver kunden sit cpr nummer ? Er det først efter proceed ?

Gælder tilbuddet med ingen opstartsgebyr såfremt man bruger quickpay ?
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trendbuy,

Vi skal nok hjælpe dig uden beregning. Hvis du ringer på vores hovednummer 88 826 826 ml. kl 10-14, og spørger efter Søren, står han parat til at hjælpe dig. Han er informeret :-)

Mvh Jan fra ViaBill

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender kunder, der har benyttet det uden den store succes (læs tilfredshed), men det er da interessant at høre, at andre har haft mere positive erfaringer med at prøve dem af.

Med venlig hilsen
Robin Roy Krigslund-Hansen

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg vil da lige dele vores erfaring med Ibill/Viabill, og komme med en advarsel. Som en anden også har nævnt i dette indlæg med udeblevet svar fra dem, så har vi været ude for det samme, så snart emnet var udbetaling af vores penge. Efter flere dage måtte vi udgive os for at være en ny kunde for at få kontakt, så svarede de da også en time efter. Det hele ligger i at vi for noget tid tilbage fik en ordre på omkring 10.000,- med dengang Ibill som betaling. Noget af ordren var ikke på lager, så den blev ikke sendt samme dag, men nogle dage senere. Da ordren var sendt, og vi skulle capture betalingen, gik det ikke igennem. Det viser sig nemlig at Ibill/Viabill fortsætter med at tjekke op på kunden, efter at de har givet dig ok til at sende ordren. I dette tilfælde synes de altså ikke længere at kunden var kreditværdig og blokerede ham. Alt dette uden at fortælle os noget som helst om det, og det står heller ikke i deres betingelser.

De skylder altså os ca. 10.000,- som de nægter at udbetale.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg have en fin snak med ViaBill i dag og jeg er ret sikker på at det er noget jeg skal prøve. Læs mere om ViaBill her: http://www.viabill.com

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft prøvet det i en periode uden mersalg, og har derfor valgt at pille det af igen.

Der var en del kunder der forsøgte at købe - men de blev alle afvist af viabill.

En enkelt handel gik igennem i løbet af en måned, men kunden kunne ikke få leveret til ønsket adresse, da den ikke stemte overens med folkeregisteradresse, og derfor måtte den også slettes. Der skal altså bruges tid på at kontakte en kunde for at fortælle at leveringsadressen ikke er ok.

Usikkerheden om hvor mange afviste kunder man mister opstår jo også, da en afvist kunde sikkert ikke gider prøve igen.

Prisen synes jeg sådan set er fair nok - men alt i alt for bøvlet og uden effekt for mig.

 

 

 

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
Lars, er det da et problem?

Hvor er det et ladt og, ja undskyld mig, typisk dansk indlæg.
YesStarStarStarStarStar

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Jeg har haft prøvet det i en periode uden mersalg

Se, det kan jo ikke passe. For på deres site står der 'Med ViaBill får du mersalg med garanti!'

Nu hvor du har prøvet, hvordan udartede denne garanti sig så?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)