Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man investorer ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Tim
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino! Jeg sider sammen med en ven, vi har en SUPER ide. Men før den ide kan komme ud i verden mangler vi nogle penge, så som titlen siger, er der nogle der ved hvor man kan finde iværksættere, som vil smide lidt penge i vores Projekt?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

her inde måske ville være en start i kan gå ind på amino kapital 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder, som om du søger investorer og ikke iværksættere...

Inden du kontakter invenstorer, kan det være en god ide at høre ligesindede, om hvad de synes om ideen og evt. hvis de vil give gode udviklingsforslag.

Måske vil du helst ikke røbe ideen, hvis du frygter at den kopieres/hugges, og det kan jeg godt forstå, men generelt behøver du ikke være nervøs.

Du kan prøve denne gruppe fra Facebook:

https://www.facebook.com/events/610434755647754/

Fra Tim
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige kikket på det, men jeg har ikke lige 1300 kr som jeg kan bruge på at lave en annonce :/ Er der ikke andre steder man kan?

Fra Tim
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja undskyld :) Min fejl, det er Investorer jeg søger! vores ide er.

Vi har haft denne ide rigtig længe og er nået langt med den!

Vores ide er at starte et eSport Betting site, hvor du kan bette på de fleste Computer Turnerings Kampe.

Det vi mangler nu er bare pengene til at starte det hele.

Vi har allerede snakket med nogle som kan lave hele siden, men vi har bare ikke pengene til at få det startet.

Vi har undersøgt meget omkring vores projekt, og der er ikke nogen der har noget lignende inu, så vi vil være de første der får det op og køre.

Der er omkring 20 spil vi har i øjnene lige pt. Og i de 20 spil kan vi nok få omkring 200.000-600.000 Brugere.
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige rettet din overskrift så den passer noget bedre Wink

Syntes i skal få lavet en rigtig god plan, hvor i får undersøgt tingene super

 - Hvor stor er jeres målgruppe

 - Hvilke omkostninger vil det være ved opstart + drift

 - Hvilke konkurrenter har i

 - Hvordan vil i skille jer ud fra dem

 - Osv ...

Når i for alvor har en ordenlig plan, kan i prøve at bruge Amino Kapital .... Og så må i ud og samle flasker, slå græsplæner, fritidsjob eller lign for at skaffe de små penge en annonce koster.

Er i ikke villige til sådan noget, så tror jeg heller ikke i får en investorer til at smide penge efter jer, der skal vises at man selv vil ofre for at nå sit mål.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg tror man kan sige, at hvis man er på så bar bund, at man ikke kan skaffe 1300 kr, så er man altså på MEGET bar bund, og det vil sikkert være svært at finde en investor, som ofte gerne ser man selv har sat penge ind i projektet + arbejdet. Det er opadbakke med 0 kr til rådighed at få investorer ind generelt. Det betyder ikke at det nødvendigvis er amino kapital de er jeres løsning, bare at I ikke må forvente meget bare på en idé

Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I bør som en af de andre skriver finde nogle som faktisk har søgt kapital. Vi prøvede det med hjælp fra andre og de ændrede vores materiale radikalt. Og trods lange forhandlinger fik vi ikke pengene vi kom efter :).

Så det er hårdt arbejde og der skal lægges mange timer i det :).

Så start med at udarbejde et kort prospekt. Husk at skrive hvad jeres rolle er. Og alle de svagheder i har, skal i vide hvordan i håndtere. Drøft den med mange. Random Folk er kun 80% kritiske, familie 10%, investorer over 100% ;)

Held og lykke :)

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af at sige det, men jeres idé er ikke holdbar. Eller ideen er skam ganske fin, men desværre er drivmidlet - spillerne der skal bettes på - ikke holdbare.

Langt de fleste gamere får ingen, og hvis de gør, en meget lille løn. Det vil være uhyre nemt for disse, at lave fixed matches, efter at have bettet til deres egen fordel.

Fra Tim
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

2 spillere fra Copenhagen Wolves fik 50.000 kr Vær for at spille i 4 Kampe... Så jeg tror "lønnen" er fin nok.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)