Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Searcmetrics dansk video

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Til alle jer der endnu ikke har set lyset i Searchmetrics har jeg lavet en lille video demonstration:

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Tak for den fine video! Synes faktisk du kommer rigtig fint omkring! 

Har du nogen erfaringer med SEOmoz også? Prismæssigt er der en kæmpe forskel på de to services, men er i tvivl om hvor meget ekstra

der er at hente ved at benytte Searchmetrics?

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Nygaard:
Til alle jer der endnu ikke har set lyset i Searchmetrics
Utroligt!!! Imponerende!!!

$499/md. i min. 6 måneder er mange penge, hvis man, som jeg, kun har behov for at sammenligne os med den eneste større, danske konkurrent af betydning. Hvis jeg havde suiten, var der et par stykker mere jeg ville køre lidt på, men det er ikke så vigtigt.

Det vil koste mig i underkanten af 20.000 kroner. Rapporten skal altså give mig et mersalg der kan tjene det ind.

Hvis jeg køber en dekupørsav, må jeg jo gerne save ud til en håndvask i naboens nye køkkenbordplade og tage 100 kroner (sort) for det. Hvad siger licensbetingelserne for Searchmetrics? Kan du (eller en anden licenshaver) ikke tjene en klatskilling ved at lave en rapport til sådan nogen som mig? Dét wil' bår wær' dæj'li' Stick out tongue

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg synes det er svært at sammenligne de 2 services da Searchmetrics med sine scrapede rankings har en lidt anden tilgang til det - men fra mit synspunkt er Searchmetrics det mest cool seo Tool der findes på markedet lige nu. Det du ser i videoen svarer nok til 30% af toolets funktioner.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Searchmetrics er et imponerende stykke værktøj! For folk som mig, der ikke arbejder med seo på fuldtid, er det desværre bare for pebret! ;-)

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)