Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg foredrag + Støtte til børn med autisme

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Med hjælp fra landets største onlineapotek, Webapoteket.dk er vi indtil videre oppe på 59.000 kroner + billetindtægter ved indsamlingen i forbindelse med Støtte til børn med autisme.

Alle størrelser donationer er velkomne, vil du også gerne have din virksomhed med som donor ved arrangementet, hvor Martin Thorborg og trivselsekspert Allan Olesen begge optræder gratis, så kontakt mig endelig. Skype-Smile

Donationerne går som nævnt direkte og ubeskåret til autismeforeningen.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Kanon flot initiativ. Stor respekt for det.

Jeg køber to billetter i dag, hvis der stadig er nogen tilbage :-)

Vh
A.T.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

A.T.:
Hej John,

Kanon flot initiativ. Stor respekt for det.

Jeg køber to billetter i dag, hvis der stadig er nogen tilbage :-)

Vh
A.T.

Hej A.T.

Tak for dit indlæg. Det luner. :-)
Jeg er rigtigt glad for den opbakning, som arrangementet og formålet har mødt. 

Jo, der er stadig billetter til arrangementet. De kan købes online på:

http://autisme-favrskov.dk/billetter

Der er et begrænset antal billetter. Og de er efter min mening rørende billige, når man ser de foredragsholdere, der stiller op, samt det lækre som Montra Hotel Sabro Kro, Vin300.dk og Kathrine Andersen Chokolade byder på i pausen. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg igen en positiv opdatering på arrangementet, som afvikles 3. september 2013 i Hadsten:

Endnu en donor har meldt sig til "Støtte til børn med autisme".

En stor tak til Englyst Webdesign for donationen.

Indsamlingen er indtil nu oppe på 61.000 kroner + billetindtægterne.

Og så har vi altså afsat 14 billetter - alene i dag. 

En stor tak til de, som indtil nu har meldt sig som donorer. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Med kun godt 2 uger til "Støtte til børn med autisme" er det rigtigt fedt at kunne hilse endnu en donor velkommen og samtidigt benytte lejligheden til endnu en gang at takke såvel donorer som arrangementssupportere.

Velkommen til Nordea

En varm tak til

Foredragsholderne:

  • Vores alle sammens Martin Thorborg
  • Trivselsekspert og foredragsholder Allan Olesen

Donorer: 

Supportere:

Indsamlingen er indtil nu oppe på fantastiske 75.750 kroner inkl. billetsalg via Billetten.dk 
Beløbet går direkte og ubeskåret til Autismeforeningen.
Der er flere, som har vist interesse for at være med som donor, og som har spurgt, hvordan man bliver der.

Det er ganske let:

Ønsker du at være med som donor (og alle beløb er velkomne), sender du blot mig en mail eller personlig besked med oplysning om din virksomheds navn, logo og webadresse samt beløbet du ønsker at donere. Du kan også benytte kontaktformularen på autisme-favrskov.dk

Når arrangementet er afsluttet bliver virksomhedsdonorerne kontaktet direkte med oplysning om det kontornummer hos Autismeforeningen, de skal indbetale donationen på. Autismeforeningen indberetter herefter beløbet til SKAT, så din virksomhed opnår korrekt fradrag for donationen.
Endnu en gang stor tak til donorer og supportere og mine medarrangører Favrskov Erhvervsråd og Østjysk Iværksættercenter. Skype-Smile
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Samtidigt med, at jeg kan hilse elektrikerfirmaet KE EL-installation velkommen som donor i forbindelse med Støtte til børn med autisme, kan vi glæde os over, at indsamlingen i dag har rundet dejlige 

80.000 kroner!

Det er jo helt vildt! Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg en rigtig god besked i dag fra den lokale danbolig ejendomsmægler  i Hadsten. 

"Vi vil hos danbolig Hadsten gerne bakke op om initiativet "Støtte til børn med autisme".
Vi glæder os til at deltage den 3. september.
"

Et stort velkommen og tak til danbolig Hadsten. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er SÅ tæt på 100.000 kroner ved indsamlingen i forbindelse med Støtte til børn med autisme.

Der er nu kun en uge igen, til velgørenhedsarrangementet "Støtte til børn med autisme".

Martin Thorborg kommer der og giver den gas med et fedt foredrag om, hvordan detailbutikker omstiller sig til den nye verden med storcentre, e-handel og illoyale kunder. 

Trivselsekspert Allan Olesen giver et energifyldt indlæg om "Forandring med vilje".

Begge foredragsholdere optræder gratis.

I pausen forkæler Sabro Kro, Vin300.dk og Kathrine Andersens Chokolade os med lidt lækkert til ganen. Det gør de gratis.

Hjælp os med at nå det magiske tal 100.000 kroner, som alle går ubeskåret og direkte til Landsforeningen Autisme.

Mød donorerne på autisme-favrskov.dk/donorer. Alle beløb er velkomne. Alle donorer bliver nævnt på donorsiden.

Køb billet online til kun 250,- pr stk på autisme-favrskov.dk/billetter

Det kunne være rigtigt fedt at kunne give 100.000 kroner til autismeforeningen.

På forhånd mange tak for hjælpen og for opbakningen. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at starte dagen med at byde endnu en virksomhedsdonor velkommen til "Støtte til børn med autisme".

Velkommen til Tandlægerne i Hadsten.

Skal din virksomhed også med på donorsiden på autisme-favrskov.dk?

Alle beløb er velkomne.

Og donationerne er fradragsberettigede.

Efter arrangementet får alle donorerne en skrivelse med reg.nr. og kontonummer på Landsforeningen Autisme.

Hvis indbetalingerne foretages med CVR-nummer som reference, registrerer autismeforeningen din indbetaling og indberetter den til SKAT.

Det betyder, at din virksomhed får korrekt fradrag for donationen.

Har du spørgsmål i forbindelse med donation i.f.m. eventet eller til arrangementet med Martin Thorborg og Allan Olesen, så kontakt mig endelig.

På forhånd tak for opbakningen. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)