Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må være noget galt, for der er 20-30 hits/dag (hvilket på sin vis er ok, men det måtte selvfølgelig gerne være højere), men der er kun et enkelt salg pr. uge. What is wrong? 

Jeg ved at der skal en ny mailadresse på, men hvad ellers?

Jeg ved at Bricksite ikke er det mest populære herinde, men sådan er det jo altså bare ;)

Siden hedder www.tidsel.dk

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg kom ind på siden, troede jeg, at det var en nyhedsside, og ikke en webshop.

Jeg vil lave forsiden om, så du viser nogle produkter på forsiden.

Udover det vil jeg nok vælge et CMS system som Magento, Prestashop eller WordPress.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit første gæt da jeg så siden var ikke at det var en webshop, på trods af teksten om fragt nederst til venstre.

Måske handler det om at man skal vide hvad man leder efter, men det er også uklart for mig hvad det er du prøver at sælge.

Altså, med andre ord, så ligner det bare en blog

Det er heller ikke synderligt tillidsvækkende at din mailadresse er en gmail adresse, når du nu har dit eget domæne.
Hvor finder jeg dine salgs og leveringsbetingelser? Hvordan er jeg stillet når jeg handler i din webshop? 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Lotte.

tja... så vidt jeg kan regne ud så har du et salg for hver 140 til 210 besøgende.... det er ikke så skidt endda ud fra når jeg kigger på mine egne tal...

tror mere du skal hæve antallet af besøgende for at få mere salg.... reklame reklame og så lige lidt mere reklame...:)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lotte Due Clemmensen:
Der må være noget galt, for der er 20-30 hits/dag (hvilket på sin vis er ok, men det måtte selvfølgelig gerne være højere), men der er kun et enkelt salg pr. uge.

Med kun 20-30 hits om dagen, så vil jeg bestemt mene, at et enkelt salg om ugen er ganske tilfredsstillende. Du skal "bare" have mange flere besøgende, så du oplever endnu flere konverteringer. Et godt sted at starte ville være at få lavet en webshop, der rent faktisk ligner en webshop.

Få gjort noget ved det, så tror jeg, at du med tiden vil se fremskridt.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

først og fremmest er det flot at have et salg per uge - din hjemmeside taget i betragtning. Det er lidt hårdt sagt, men hele dit design skriger på en fornyelse!

Stort set alt vil være bedre. Køb f.eks. et template og arbejd ud fra det. Det nuværende design holder i hvert fald ikke.

Derudover kan det være en stor fordel at modtage flere kort. Der er helt sikkert nogle der vil blive "skræmt" af PayPal og bankoverførsel (hvis de ikke har dankort).

-Overvej at lave "fritlægning" af slynger i galleriet. Det giver mere professionelle billeder.

-formuleringen: "Ringene er ikke ret kønne at se på" er uheldig. Det lyder som om du ikke er tilfreds med dine egne produkter.

Der er dog et par række gode ting:

- CVR, tlf, adresse mv. er en god ting at have og skaber troværdighed

- "Bag om Tidsel" er en knaldgod idé (specielt med video!)

Jeg håber, at du kan bruge noget af det. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gentage tidligere svar.

DET LIGNER IKKE EN WEBSHOP.

og forsiden er røv-kedelig.... få noget tekst fjernet og sæt nogle lækre produktbilleder på evt. med nogle priser så man ikke er i tvivl om at det er en webshop man er kommet ind på 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lotte Due Clemmensen:
What is wrong? 

Som de andre er inde på, så ligner det ikke en webshop. Jeg kan slet ikke se, hvad det er, du sælger. Jeg synes, der er rigtig mange ting at tage fat på...

Skriv en kort tekst under logoet, der helt kort fortæller, hvad du sælger.

Få "Tip en ven" og share funktionen væk i toppen.

Gør indkøbskurven meget mere synlig og i en anden farve, så den skiller sig mere ud fra resten af designet. 

Brug topmenuen til dine forskellige produktkategorier og lav galleri, kunder skrive, bag om Tidsel og kontakt til nogle mindre links i stedet for. 

Ændr "Velkommen" til "Forside".

Få noget call2action eller bullet points på billedet. Har du ikke noget tilbud? Hvorfor skal jeg trykke på billedet? Og hvad sker der, hvis jeg trykker på billedet? 

Få nogle produkter vist frem på forsiden.

Jeg ville ændre opbygningen forsiden til noget ala dette: http://imagepng.com/OD 

Ellers vil jeg anbefale dig at tage et kig på Magento eller Prestashop. Du kan få et responsive design, som det her for ca. 500 kr: http://themeforest.net/item/shopper-magento-theme-responsive-retina-ready/full_screen_preview/3139960 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden man begynder at vende op og ned på design, og valg af shopløsning, er det vel vigtigst at finde ud af om der overhovedet ER noget galt med det nuværende.

Som andre er inde på, er statistikken ganske fin, dvs. du er på rette vej. For mig at se handler det mest om at du skal have flere besøgende. Dvs. optimere til søgemaskiner, og gerne lidt call to action på forsiden. MEN ikke for tju-bang-agtigt,  Jeg tror faktisk, at det bloglignende look er en fordel for dette produkt, da det handler om at skabe tryghed hos modtageren om, at denne vare er gennemtestet og sikker at bruge, og ikke så meget om  "KØB NU OG HER!!" Jeg er også ret sikker på, at de som finder vej til din shop udmærket ved hvad du sælger, og hvad de går efter.

Jeg er ikke vildt med Bricksite! Men hvis det virker, og shopejer er tilfreds, så kan jeg virkelig ikke se nogen grund til at hun skal sidde og makke med en tung Magento-installation.

Jeg synes siden virker rolig, overskuelig, og tillidsvækkende i dens nuværende form. Så med lidt justeringer her og der, og arbejde på at få flere besøgende, evt. investere i noget Adwords, så skal det helt sikkert nok rykke :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte.

Det er en flot hjemmeside. Den virker sober og præsentabel, men også blogagtig. Ikke en spændende butik at gå på opdagelse i.

De andre har allerede været inde på mange ting. Fornuftige kommentarer.

Jeg har lavet en kort gennemgang på video, klik på linket herunder:

&feature=youtu.be">Vurdering af tidsel.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)