Her er så dagens lektie i stinkende dårlig service og hvordan man sørger for at kunderne aldrig kommer igen ! : |
Er det mig der er blind eller har du ikke skrevet navnet på leverandøren?
Her er så dagens lektie i stinkende dårlig service og hvordan man sørger for at kunderne aldrig kommer igen ! : |
Er det mig der er blind eller har du ikke skrevet navnet på leverandøren? |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Det er helt korrekt. Jeg har ikke skrevet navnet på tumperne - for at bruge et pænt udtryk. |
det viser blot med al tydelighed at hvis man vil have service, skal man holde sig langt væk fra nettopriserne. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Godt så....... det ville selvfølgelig også være skidt for os andre, hvis vi fik navnet således, at vi kunne undgå samme oplevelse |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Business, du har fået en PM med navnet - så er der ihvertfald en mindre som falder i fælden. |
Hej Jesper - du må da også gerne PM'e mig....... |
Deri er jeg ikke helt enig. Du har ikke råd til at lade være! For nu at bruge de termer, som Jesper bruger, så mister "Tumperne" jo muligheden for mersalg. Jeg mener sagtens at man kan yde god service og tilbyde billige priser. Det afhænger jo hvilken tilgang man har til kunderne. Det virker til at tumperne fokuserer på "hurtig ind - og hurtig ud metoden", hvorefter de bruger en hulens masse penge på markedsføring, så de kan have en masse engangskunder, hvis loyalitet begrænser sig til de priser de smækker på EDBpriser.dk. "Det koster 5 gange så meget at tiltrække en ny kunde, som det gør at fastholde en eksisterende kunde", var der engang en eller anden der sagde. Og den har jeg valgt at tro på. Jeg tror på, at "god service" er en investering, som man i stedet skal kalde det, i stedet for en udgift. Den gode service får man efterhånden overskud på, når mange af dine kunder bliver loyale kunder, som kommer igen. Ydermere må jeg indrømme, at det ikke koster mange basseører, at skrive et pænt standard svar samt for den sags skyld at læse kundernes emails korrekt. Pokker!!! Jesper spurgte jo om han kunne købe softwaret, så han kunne gøre brug af sin opgradering, men fordi de ikke læser deres mail har de nu fået en p...... sur ex-kunde. Ifølge en undersøgelse foretaget af Forrester Research af 74 "rigtig" store virksomheder i USA, viser undersøgelsen, at flertallet af virksomhederne vurderer kundeoplevelse/kunderelationer som meget vital for virksomheden. At flertallet af virksomhederne så også nævner, at de vurderer virksomhedens tilgang til kundeoplevelse/kunderelationer som noget udisciplineret er en anden sag Ikke overraskende skal det jo lyde fra mig, at netop kundeservice, kunderelationer har e-virksomheder det meget svært ved. På trods af at Internettet byder på fantastiske muligheder for netop at give kunden en god oplevelse. Jeg har eksempelvis skrevet en email vedr. en fladskærm til et af de største forhandlere af elektronik på nettet. 8 dage efter har jeg stadig ikke modtaget svar - end ikke et auto-reply. Når nu alle de andre forhandlere af elektronik kan matche dig på pris, kvalitet, vareudvalg og brugervenlighed - hvad er så det som adskiller dig fra de andre? - den gode kunderelation Med hensyn til offentliggørelse af virksomheden, så synes jeg at Jespers gestus viser overskud. Sådan som jeg har tolket indlægget er det til skræk og advarsel overfor nye iværksættere og en hentydning om, at man med god service kommer længere.
|
Takker ;o) |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Hej med dig. Hvis du stadig har din opgraderingspakke til salg er jeg mulig køber, hvis den er til Vista. Har selv Studio 11. men mangler HD- understøttelse til mit nye video kamera. Har du problemer med lyden i Pinnacle? Venlig hilsen Hanne Wildt e-mail hwildt@gvdnet.dk |