Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(Dating side) Søger partner eller Salg af % i Frimaet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Bruger

Jeg er ved at have min egen Dating side oppe og køre. Inden jeg lavet Dating siden lavet jeg Spørg skema med Mange ting fra min side og hvad de andre sider har. Fik 4655 svar og 93% af svarene gik til min side. Og 83% ville skifte til min side hvis den fantes.

Jeg har hørt fra venner og venners venner og veninder og alle helt oppe og køre over min side.

Den har ikke taget mig 30 dage og finde ud af jeg har tænk og tænk og smit ideer væk i 2 år og er kommet frem til det jeg står med nu 

Min side har ting som ikke er set på danske Dating sider eller udlandske min side gør brugerne er mere seriøse, hvordan er min hemmelighed lige nu.

Min side kommer med ting som gør folk har løst og mulighed for at date mere. Den bliver billiger end de andre men meget bedre og feder at kigge på og let at finde ud af..

Nogle af de ting jeg har nævnt kan jeg ikke komme helt ud med i nu hvordan da jeg har en andsøgning og venter på svar for at få patent og de programmer der kommer til at gøre det her muligt er selv udviklet så siden bliver ikke som andre og håber på at få patent så de ikke kan blive som mig.

Jeg søger en makker/partner eller sælge nogle % at sælge nogle % nu ved jeg godt bliver svært nå jeg ikke kan sige mere. Men er frisk på at mødes og forklar det hele, efter der er skrevet under på min virksomhed ide så i ikke kan lave det samme efter mødet.

Jeg har nogle krav du skal have viden og at have sit eget og kæmpe for det bliver stort

Ikke stå i RKI og bo på sjæland og have god mulighed for at komme hurtigt til københavn

Søger ikke du skal betale hvad jeg har gjort hvis du bare kommer med den viden, der gør du kan nogle ting jeg ikke kan så vi kan lære af hinanden og blive beder. Og du kan være med til at få siden til at vokse.

Den kommer i radioen The voice og FM

Facebook grube med stor Gode Premier

SEO bliver lavet

Skriv hvis du mener det er lige dig at være med til det her og hvis du mener du kan komme med noget godt til.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)