Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvilket mlm firma skal jeg vælge?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fasion,

Fashion-Seller:
Slap af en hate tråd...

Det er så sandt som det er sagt - og hvor har det været drøftet mange gange herinde og det glæder mig at du skriver dette da det jo netop er sådan verden ser ud - men det er derfor også vigtigt når vi vælger leverandør/samarbejdspartner, at man ser sig godt for dvs. undersøger markedet.

Det gælder naturligvis også ved valg af Network Marketing udbydere. Wink

Godt brølt Fasion! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Remydk:

Hold dig langt væk fra MLM

Som du hurtigt kan se, så har jeg smidt en stjerne afsted til dette råd. Det er ikke fordi du er modstander af MLM, men når nu trådstarter har besluttet at kigge nærmere på MLM og SELV vil vurdere, syntes du så rådet er godt? Hvorfor er det at du mener at folk ikke er voksne til at træffe egne beslutninger?

Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære Kasparkolle.

Vi kommer fra Eqology.com og vi er en norsk børsnoteret virksomhed. I Eqology tjener du dine penge ved at finde nye kunder og IKKE ved at rekruttere nye medlemmer, derfor er vi lovlige :). Vi sælger helsekost, kollagen og skønhedsprodukter, tjek evt. vores hjemmeside Eqology.com for mere information :). 

Tøv ikke med at kontakte os her på PB hvis det har din interesse :). 

VH 

Eqology Danmark

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

mlm eller mml eller hvad de alle sammen hedder bliver du ikke rig på...find noget andet at bruge din tid på.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper!

Hvis du stadigvæk er på jagt efter et interessant MLM-firma, har jeg noget interssant. Jeg har været skeptisk overfor mlmkoncepter, men dette er anderledes, idet produkterne er både billigere end tilsvarende produkter (Der er prisgaranti).

Det åbner i Danmark efter nytår, og så er markedet helt uopdyrket.

ring 60677884, hvis du vil vide mere, eller send en SMS, så ringer jeg.

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kaspar

Jeg har været med til at tage et helt nyt produkt til Danmark her i juni 2013. Det er et medicinsk apparat som er udviklet i Tyskland (eksisteret i ca. 15 år). Jeg mødte det i USA og kunne simpelthen ikke forstå at vi ikke havde det i DK. Derfor tog jeg en beslutning om at blive forhandler i DK.

Produktet hedder en BEMER - Fysisk vaskulær terapi, og du kan se mere om det her: www.bemer-partner.com/enjoysport  - Vi holder et arrangement/info møde i Billund den 14 januar, og den 15 januar i Gentofte. 

Jeg vil meget gerne svare på spørgsmål til produktet, og hvis det har interesse også BEMER-Partner muligheder, hvis du finder det interessent.

Jeg vil give dig et råd mht. når du skal vælge: vælg noget du brander for, så er det så meget sjovere (og nemmere). 

held og lykke med dit valg, 

med venlig hilsen

Søren Jensen

Bemer(at)enjoysport.dk

26 36 54 45

 

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

.Nu faldt jeg tilfældigt over denne tråd.. Og mit input hertil er, at i min optik er der ikke en klar grænse mellem hvad der minder om de "gammeldags" pyramidespil", og hvad der idag er MLM.

Min holdning er, at der sandsynligvis også er seriøse MLM virksomheder, og i min optik er forskellen på en seriøs MLM forretning og en useriøs MLM(pyramide), hvor fokus skal ligge.

Ved den seriøse forretning ligger fokus på at sælge varer, sælge varer og sælge varer..

Ved den useriøse handler det om at skaffe folk til sin downline, og stort set kun det.

Nu blandede Eqology sig i tråden, og det firma må jeg nok anbefale at du holder dig fra.

Jeg har været affilieret med dem i kort tid, og min helt klare holdning til det fokus der blev lagt, det var at det handlede om at skaffe folk til sin downline, altså distributører..
Så hold dig langt væk fra dem, og lad være med at falde på halen over alle de rosende ord og anmeldelser du finder omkring dem - de fleste er netop selv distributører af varerne og er dermed i princippet inhabile ifht til at give en objektiv vurdering af produktet.

For uddybning af kritikken omkring lige præcis Eqology, kan du også se her: https://www.facebook.com/eqology?fref=ts

Det var dermed mit råd til dig, håber du kunne bruge det til noget..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Toksvig:
og min helt klare holdning til det fokus der blev lagt, det var at det handlede om at skaffe folk til sin downline, altså distributører..

Problemet er, at folk stirrer sig blinde på ordet distributør. En distributør i MLM er næsten det samme som en kunde i traditionel forretning, men det er en kunde, som anbefaler produkterne til endnu flere kunder - og alle forretninger i verden er jo interesserede i denne type kunder.

Så ja, det handler i høj grad om at finde distributører - men det bliver konceptet jo ikke skummelt eller pyramideagtigt af, for man kan sagtens have 100% fokus på at finde distributører - men så længe din indtægt kommer fra PRODUKTOMSÆTNINGEN fra disse - så kan det jo på ingen måde blive betegnet som pyramide - jvf. lovgivningen.

I traditionel forretning håber man på at få denne type kunder - eller man markedsfører sig over for dem via affilliate.

I MLM går man specifikt efter denne type kunder - da det er jo lig med øget omsætning og gratis markedsføring for firmaet - og for kunderne/distributørene er det lig med passiv indkomst - altså at man tjener penge på sit arbejde mere end én gang - ligesom forfattere, musikere etc. 

Det er DET, der er den store forskel på MLM og traditionel forretning, nemlig at man bliver honoreret gentagne gange for sit arbejde, og ikke kun én gang, som i traditionel forretning, og for at kunne holde styr på, hvem der skal have provision af hvad, er man nødt til at have folk registreret i et pyramidelignende netværk, men det bliver konceptet stadig ikke ulovligt eller skummelt af - med mindre den primære omsætning kommer fra INDSKUD fra de registrerede kunder/distributører. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tjek Eqology ud.Jeg har en facebook side der hedder Eqology denmark, kig på den.  Det er et nyt produkt i Danmark. Jeg arbejder med det og er glad for det. Ville du høre mere om det kan du kontakte mig på lindyhillersdal@gmail.com

Hilsen Lindy

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er selv startet på VEMMA som er et nyt kost tilskuds koncept, ingen hokus pokus. Du kan altid høre mere om det ved at kontakte mig.

mvh

Zahid

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)