Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde DET BEDSTE responsive WordPress SEO tema

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bruger ikke rigtig de indbyggede SEO-ting i Genesis - der bruger jeg Yoast og ellers min sunde fornuft. Men generelt er det kodet rimeligt effektivt og loader derfor fornuft - og det er en vigtig faktor. Derudover er det mest et spørgsmål for mig om, at det er ret fleksibelt og med deres opbygning af framework og child themes mere sikkert i forhold til opdateringer.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Super side om Thailand. Hvordan har du fået lavet den popup med facebook på forsiden? Et plugin?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

NIL:

Hej Kristian.

Super side om Thailand. Hvordan har du fået lavet den popup med facebook på forsiden? Et plugin?

Hej, 

Mange tak :) 

Ja, det er et plugin jeg bruger til pop-up der, du kan læse om det her: http://hybrid-connect.com/

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip (og Mikkel)

Tak Phillip for dit svar og igen tak til Mikkel for dit.

Jeg tjekkede de forskellige themes ud og landede faktisk på elegantthemes til sidst.
Jeg testede Epik Genesis Frameworks og måtte konstatere at det har nogle issues med Responsive delen.

Det viser sig at den simpelthen 'chopper' overskrifterne over, så man kun kan læse halvdelen af teksterne i overskrifterne og da det for mig er en væsentlig del at folk kan se overskrifterne ordentligt på deres iPhone valgte jeg den fra.

Men mange mange tak for at i har gidet at bruge tid på at skrive jeres mening og råd til mig. Jeg er meget taknemmelig :)

// Brokop

http://brokop.com/

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brokop:

Hej Phillip (og Mikkel)

Tak Phillip for dit svar og igen tak til Mikkel for dit.

Jeg tjekkede de forskellige themes ud og landede faktisk på elegantthemes til sidst.
Jeg testede Epik Genesis Frameworks og måtte konstatere at det har nogle issues med Responsive delen.

Det viser sig at den simpelthen 'chopper' overskrifterne over, så man kun kan læse halvdelen af teksterne i overskrifterne og da det for mig er en væsentlig del at folk kan se overskrifterne ordentligt på deres iPhone valgte jeg den fra.

Men mange mange tak for at i har gidet at bruge tid på at skrive jeres mening og råd til mig. Jeg er meget taknemmelig :)

// Brokop

Your welcome :)

BTW in regards to the headings (overskrifter) 

It would would only take some minutes to fix something like that and I am sure the theme developer would do it for free if he new it wasnt working right

You could take a screenshot with Jing and send to me and I will fix for free if its simple

and then we can remind him ;)

http://www.your-virtual-ninja.dk/kontakt

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej "Brokop"

Jeg har selv erfaringer med at købe themes via Themeforest.

Og selv om det er såkaldte premium themes og mange af dem helt sikkert er rigtig gode, så er der for mange i mellem, hvor der ikke bliver udviklet yderligere på det theme man køber ( så altså ingen updates ) hvilket er et must for at holde sikkerhedsniveauet på sit site i top ( blandt mange andre ting ).

Yderligere så er for mange themesudviklere på Themeforest for dårlige til at yde support, hvis du har spørgsmål efterfølgende. Ofte er det jo blot en enkelt person der sælger/udvikler themes og vedkommende kan blive overvældet af support issues.

Derfor kan jeg KLART og uden slinger i valsen   ;) anbefale at købe themes fra www.woothemes.com - der bygger på et rock solid framework, hvorpå alle deres themes er udviklet og de fleste er også RESPONSIVE. Der er themes for enhver smag, dog ikke nær så mange at vælge imellem som på themeforest, men hvis du kan lidt html og css så kan du virklig style themet så det matcher dit behov. Du kan nå rigtig langt med html og css, og måske får du brug for php, hvis du virkelig skal ind og tilføje eller ændre direkte funktioner i themet. Det der er det allerbedste ved woothemes er deres efterfølgende updates af framework/themes plugins og deres support er suveræn.

Virkelig en kæmpe hjælp. Dertil har de en masse plugins man kan tilkøbe og de har også et gratis ecommerce plugin ( woocommerce ) som er rigtig godt og som fungerer med flere danske payment gateways.

Hvis du så installerer SEO by Yoast og Google analytics by Yoast så er du rigtig godt på vej.

Håber det var noget info du kunne bruge, jeg bruger selv woothemes og det er der også mange andre der gør se selv her til inspiration :

http://www.woothemes.com/customers/

Med venlig hilsen

Timmi Klügel

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Warp Framework fungerer også rigtig fint :-)  Man kan specifikt indstille, hvordan man ønsker ens template responsivt til de enkelte enheder.

http://www.yootheme.com/themes/warp-framework

Som de andre nævner, så er Yoast's plugin fint - alternativt Ultimate SEO, der har juggernaut integreret :o)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@Joakim Kruse

Dit tema ser rigtig godt ud på min iPhone 4S.

Dog synes jeg at der mangler luft i begge sider, når man skal læse tekst. Det er som om der lige mangler 20px padding.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en favorit inde på themeforest. Jeg kan bare ikke lige huske præcis hvad temaet hedder lige nu. Jeg skriver og linker til det senere.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)