Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæp til og starte et Event Bureau Op

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder jeg (Event Piger Henne)

Hvad skal de have i løn ?

Hvordan får jeg ''Hele'' Danmark til og kende mit firma

 

 

Navn er fundet !!! :D

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Girlsquad.dk! De er super professionelle og præsentable.
Hvordan bliver du kendt: content is King, context is King Kong - se denne video til slut og se svaret


Hvis du vil have flere tips og input, ring any time: 60200670. Jeg sælger ikke konsulent ydelser, jeg elsker nye ideer og vil gerne hjælpe.

Bedste hilsner,
Kristian
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Fra  www.bureaubureau.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til ejeren af nogle af disse eventbureauer:

http://www.bureaubureau.dk/soeg/bureautype/eventbureau

De fleste eventbureauer har skaleringsproblemer og har derfor behov for en alliancepartner når større projekter melder sig på.

Derfor er det meget tænkeligt at finde en samarbejdspartner som vil hjælpe dig blandt dine konkurrenter.

/Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spørg hvordan du får "hele" Danmark til at kende dit firma - jeg tænker, hvad med at lave et event på samme tidspunkt i 3 store byer, f.eks. århus, Odense og København? Du kan jo begynde at sprede rygtet på Facebook og tælle ned til at der sker "noget", og så smid nogle få spændende stik-ord på, afhængig af hvad dit event skal indeholde. Som yderligere warm up, kan du tage nogle flotte visuelle billede/film der viser dele af hvad folk kan forvente. Men igen uden at du afslører ret meget. Her kunne jeg forestille mig at du f.eks. - nu du søger eventpiger - kunne spille på seksuelle undertoner.

Dertil kan du også overveje at involvere folk (via sociale medier) - lad dem få indflydelse på hvad der skal ske i en hvis grad. F.eks. ved at de skal stemme mellem tre aktiviteter eller lign. - eller lav nogle vilde udfordringer, som vil blive gennemført hvis du får nok likes (igen kan det jo involvere de søde event piger)

Jeg ved at mine forslag er lidt flyvske, og også kan kræve et vis budget - men det var bare lige nogle umiddelbare ideer jeg kom på, så kan du jo se om det kan bruges til noget.

God fornøjelse :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)