Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan møder man kunderne?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  pixelmonkeydk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen! 

Jeg er ret ny på dette fantastiske forum, så bær over med mig Wink Jeg går i tankerne om at starte et webbureau op. Jeg har haft lidt kunder, men kan godt mærke at "mer vil have mer" og at jeg gerne vil satse lidt mere på det. Dog ikke at sige jeg er parat til at smide mit fuldtidsjob væk. Til daglig er jeg udd. webintegrator, så jeg har programmeringsevnerne. Jeg vil med tiden gerne selv have kundekontakten og så have en programmør og en grafiker ansat (er drømmen indtil videre!)

Jeg vil dog gerne høre jeres "hemmelige" tricks til at få kontakt til kunderne, hvordan gjorde i da i startede? 

Håber at der er nogle der vil give nogle brugelige svar Smile

Mvh. Jacob Andersen
www.pixelmonkey.dk  

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ring til dem :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Grindsted
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har lanceret en facebook side for innovative sjæle.. Den er stadig i startsfasen, men du er velkommen til at skrive et indlæg om dig og dit "produkt"! 

https://www.facebook.com/pages/Ide-Generering/516627321731107?fref=ts

Mvh Jonas 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pixelmonkey

Jeg vil dog gerne høre jeres "hemmelige" tricks til at få kontakt til kunderne, hvordan gjorde i da i startede?   <--- hvis vi fortæller dem så er de jo ikke længere hemmelige :)

Spøg til side.

Der er flere metoder at tage i brug her.

1. Tag brug af freelance delen her på amino og byd på opgaver. Der findes mange forskellige af sådan nogle sider på nettet, både danske og udenlandske

2. Ring/skriv til kunderne, dog med vis begrænsning så det ikke bliver chikane eller spam hvis du bruger mail.

3. Få en hjemmeside op og stå og optimere den så du kommer i top 3, derved er det kunderne der kommer til dig og ikke omvendt. Du skal dog have nogle referencer på din side for at vise hvad du kan.

Personligt har jeg brugt 1 som start, nu tager jeg ikke kontakt til kunder selv, da jeg har etableret mig et fint netværk :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Netværk et vigtigt. Brug dem.

Du kan let få nye og trofaste kunder ved at benytte dine netværk og søge nye. Deltag f.eks. i lokale erhvervsforeninger. Husk at nævne i fodboldklubben du laver hjemmesider, vennerne kender med garanti nogen der kunne bruge en ny hjemmeside, etc.

Selv min gamle mor har bidraget med 2 kunder, selv om hun kun har delt et af mine visitkort ud.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ringede.. fik samarbejdsaftaler og ringede lidt mere.

Ikke den vilde effekt i forholdt til arbejdet ved det.

Netværk, både IRL og online, det er det der gør det her.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 17
Fra  http://www.b2bworld.dk/ Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre Aminoer siger: ring til dem.

Du kan evt. bruge Eniro.dk til at finde den branche du leder efter, men husk på at nogle virksomheder kan være reklamebeskyttede!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:
men husk på at nogle virksomheder kan være reklamebeskyttede!

Hvilket er en god ting at respektere, men reklamebeskyttelsen gælder desværre kun når den oprindelige kilde er udtræk fra cvr.

(respekter et nej tak, læg på og ring til den næste)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)