Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave en webshop?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Kan høre det ikke bare lige er noget man gør.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret Lars :) Lang tid siden jeg læste op på den slags nu, hvor det ikke er aktuelt længere. Beklager fejl informationen.

Med det sagt er det usædvanlig let at få CVR nummer og blive importør. 

Tak og lige over.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg må desværre rette dig igen - hvert fald for trådstarter. Er man under 18 år, er det at blive cvr-registrerer en noget bøvlet affære, og sagsbehandlingen kan sagtens tage op til et halvt år :)

Er man dog over 18, har du ganske ret (for mig virker det bare til, at trådstarter ikke er det) :)

God aften :)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja mon ikke når målet kun er, at tjene et par 100kr. om måneden :) Men vil man så kan det da lykkedes.

"Som hovedregel må unge under 18 år ikke drive virksomhed. Det skyldes , at man ifølge værgemålsloven ikke kan pålægges en gældsforpligtelse når man ikke er myndig. Der er dog en undtagelse i loven, der giver personer mellem 15 og 18 år mulighed for at drive virksomhed på egen hånd. Dette forudsætter imidlertid, at den umyndiges værge med statsforvaltningens godkendelse tillader dette, jf værgemålslovens § 43 stk. 1. Den umyndige kan i så fald pålægges den nødvendige gældsforpligtelse. Jeg håber dette er svar nok. Med venlig hilsen Erhvervsstyrelsen Annette Vandet"

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg forstår ikke lige din besked. Men citatet understøtter jo bare min post :)

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er 18 Smile

Men ideen er droppet. Kunne bare være nogen let tjente skillinger hvis man ''bare lige'' kunne sælge det videre på en internet shop, samt det kunne være sjovt at administrere sig ''eget'' :) 

Men så let er det ikke ser det jo ud til, så det ikke noget jeg vil hoppe ud i forløbig ihvertfald, men det kunne da være sjovt en gang i fremtiden :) 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shakon,

Hvis du virkelig vil det her, så skal du bestemt ikke blive afskrækket af ordene moms- og importørregistrering.
Det kan måske godt lyde tungt, men med et par dages research og læsning, og et godt håndværk (her tænker jeg på webshop), er det faktisk ikke så slemt at komme igang med :)

Dog er lige netop det marked, du snakker om, et vanvittigt svært marked at få hul på - men intet er umuligt :) det kræver bare meget... Rigtig meget arbejde :)

Jeg håber du en dag springer ud i det! :)

God aften.

Mvh.
Lara Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Shakon,

Da jeg boede i KBH, købte min kammerat iphone ting af alle de telebutikker på Nørrebro og solgte dem videre på DBA, EBAY osv. tjente han da et par tusinde på. Start den vej, blive gode venner med Muhammed i Telebutikken ;) De har en masse parallel importerede varer. Deres kunder er lige i nærheden så vil ikke koste dem noget at sælge til dig med nogle kroners fortjeneste.

God vind!

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du køber hjem fra Kina er jeg sikker på det er ihvertfald mindst 5gange så billigt som det din kammerat har købt. Et cover til Iphone 3/4/5 koster et par kroner og der er masser af forskellige. Et cover med indbygget batteri koster omkring 30 kr. Har selv en Iphone 3gs hvor jeg har købt et komplet replacement kit, hvor metal ramme hvid bagcover, højtaler, wifi og batteri osv, ja stortset alt nyt til 90. samt en nyt glas til forskærmen som kostede 3dollarts, omkring 18k. Min Iphone er som født på ny, og køber man disse i større antal bliver det også meget billigere Smile Men ja det var bare eksempler. 

Ikke at jeg har gjort det, men det nu ikke det samme at være pusher på DBA og GulogGratis, end som at have sin egen lille webshop Smile

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shakon,

Nu har jeg selv startet med at sælge sko på facebook købt via ebay og bare fordi man køber et domæne og laver en standard shop så kommer folk jo ikke væltende af sig selv. DBA osv. har rigtig mange kunder og dine variable omkostninger er ikke ret høje den vej igennem.

Er helt med på, at ting i Kina er billige. Men meget af det man kan få er skrammel, dårlig plastik, batterier der ikke vejer det samme fordi de ikke er ægte = nedsat batteri "juice". Kopier osv.

Men start et sted og byg på. Jeg fik 1000 faste kunder igennem facebook inden jeg startede min webshop. Mit råd må blot være at hold omkostningerne nede ellers blive din timeløn rigtig dårlig. Ingen gider arbejde gratis, der skal være til lidt forkælelse til ganen. :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)