Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er ulemper ved brug af Shopify?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Jeg lavede et regnestykke og skrev 50.000 pr. md. Og det samlet gav 6.000 om året i omkostninger ved 1%, at der under stod 60.000 må man vel kunne se er en slåfejl, hvis man ellers gider bruge tid på at læse indlægget, hvilket du åbenbart ikke gad, men i stedet endnu engang fik travlt med at påpege ligegyldigheder for at hævde dig selv og forsøge at nedgøre andre. Drop den den retorik, det er under lavmålet.

Som sagt: Fair nok, du lavede en fejl, det gør vi alle :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

Som folk skriver, er det et rigtig brugervenligt system, men jeg vil også advarer dig om dets mangel med ikke at kan understøtte 3D Secure. Læs evt. meres om det her: http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/internationale-kort/sikker-nethandel/Pages/default.aspx#tab1

Dette kan gå hen og blive et problem for dig, når du skal ud og have en indløsningsaftale og gerne vil have adgang til de internationale kort (Visa/Mastercard).    

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Sønderborg
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  esucces Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Betyder det helt konkret at man ikke har mulighed for at bruge Shopify som platform hvis man vil sælge i Norge og Sverige hvis man vil have mulighed for at tage imod MasterCard/Visa? Eller kan man så bruge fx PayPal i disse lande for at "omgå" forhindringen?

Der er gået nogle måneder siden dette indlæg har haft aktivitet, måske I ved om der er noget nyt mht. brug af 3d Secure hos Shopify?

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med...

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Madridista88:

Følger lige med...

Der er et fint link i toppen af siden hvor der står "Send e-mail hvis nogle svarer på indlægget"

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Jørgensen:

Betyder det helt konkret at man ikke har mulighed for at bruge Shopify som platform hvis man vil sælge i Norge og Sverige hvis man vil have mulighed for at tage imod MasterCard/Visa? Eller kan man så bruge fx PayPal i disse lande for at "omgå" forhindringen?

Der er gået nogle måneder siden dette indlæg har haft aktivitet, måske I ved om der er noget nyt mht. brug af 3d Secure hos Shopify?

Det er i hvert fald ikke så let at drive webshop med Shopify i et land som Sverige. Du kan sikkert godt bruge PayPal i stedet, men tvivler dog på, at det ville være et så vellykket alternativ, fordi ift. betalingsløsninger er det jo altafgørende, at kunderne har tillid hertil - og uden at vide det tror jeg ikke, at PayPal nyder meget større accept i de andre skandinaviske lande end i Danmark.

Kan næppe forestille mig, at Shopify har integreret 3D Secure siden sidst, og jeg tror heller ikke, at det kommer lige foreløbigt. Så vidt jeg husker, begyndte de allerede at snakke om, at det var på vej tilbage i 2006-2007, hvor de mente at have det klar i løbet af blot 1-2 måneder. Men eftersom der ikke er sket noget i de mange år, så tror jeg afgjort, at de har droppet det.

Efter min mening er Shopify rigtig fint i Danmark, men i Sverige synes jeg dog ikke, at systemet er brugbart endnu. De skulle vist eftersigende arbejde på en integration til Klarna, hvilket ville gøre rigtig meget - men kender jeg deres udviklingsprocesser ret, så kommer det dog til at tage længere tid end som så at få en sådan integration klar for dem.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pedersen:

Hej Jacob, 

Som folk skriver, er det et rigtig brugervenligt system, men jeg vil også advarer dig om dets mangel med ikke at kan understøtte 3D Secure. Læs evt. meres om det her: http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/internationale-kort/sikker-nethandel/Pages/default.aspx#tab1

Dette kan gå hen og blive et problem for dig, når du skal ud og have en indløsningsaftale og gerne vil have adgang til de internationale kort (Visa/Mastercard).    

 

Hvad gør amerikanerne? er det kun et problem hvis man har en dansk indløsningsaftale..

Hvad hvis man er et amerikansk eller Japansk firma, vil man I givet fald ha same problemer med 3D Secure eller er det kun hos nets?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Hvad gør amerikanerne? er det kun et problem hvis man har en dansk indløsningsaftale..

Hvad hvis man er et amerikansk eller Japansk firma, vil man I givet fald ha same problemer med 3D Secure eller er det kun hos nets?

Siden jeg skrev mit indlæg, har vi lavet en ny udgave af Shopify modulet, som nu gør det muligt at bruge 3D Secure i din Shopify-løsning. 

Vi beskriver mere om det her: http://www.shopifyguiden.dk/da/3d-secure

I Shopify's standard løsning vil alle have problemer med at gennemføre 3D Secure betalinger, da der ikke er åbnet op for det. Selvom denne sikkerhedsstandard er udviklet over i USA (sammen med så mange andre ting), er det ikke noget de selv bruger i udbredt stil. Jeg har ikke nogen erfaring med hvad de bruger eller gør i Japan. 

3D Secure er udviklet af Visa/Mastercard og JCB og er et krav hos mange indløsere over hele verden, så det er ikke kun et Nets/dansk "problem". 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil man kunne bruge Ibill eller Ewire som betalingsløsning med Shopify? 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Mogensen:

Vil man kunne bruge Ibill eller Ewire som betalingsløsning med Shopify? 

Nej de er ikke understøttet. Se siden her for en fuld liste over understøttede betalingsgateways. 

Til trådstarter: 

Shopify er en meget god platform for ikke tekniske, ulempen er dog, man er lidt begrænset i systemet. F.eks. kan man kun oprette sider der hedder /pages/bla bla bla. 

Der er en gratis 14 dages prøveperiode, så kan du lige teste det af. 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)