Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er google mere kritisk end BING og yahoo?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hamborg
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i den sidste tid haft problemer med at kravle op af googles rangliste. At det tager tid er klart, men hvad jeg ikke kan forstå er at Bing og yahoo begge har givet mine indlæg og sider gode placeringer i top ti, google derimod har tilsyneladende ingen interesse. Jeg ville kunne forstå hvis min placering ikke var så god som hos de to andre men at google slet ikke indeksere min side undre mig. Jeg kan se at siden sidst blev crawlet for en uges tid siden så de ved den er der.

Er der virkelig så stor forkel på hvad de forskellige søgemaskiner kræver?

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Holzmann:

Jeg har i den sidste tid haft problemer med at kravle op af googles rangliste. At det tager tid er klart, men hvad jeg ikke kan forstå er at Bing og yahoo begge har givet mine indlæg og sider gode placeringer i top ti, google derimod har tilsyneladende ingen interesse. Jeg ville kunne forstå hvis min placering ikke var så god som hos de to andre men at google slet ikke indeksere min side undre mig. Jeg kan se at siden sidst blev crawlet for en uges tid siden så de ved den er der.

Er der virkelig så stor forkel på hvad de forskellige søgemaskiner kræver?

Deres algoritmer er forskellige, så ja derfor kan du godt se anderledes ranks på fx Google og Bing.

For mig er det dog anderledes, jeg ranker bedre på Google. Jeg synes Bing og Yahoo er lidt langsommere.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror nu ikke forskellen er hvad de kræver, tror mere forskellen er hvordan de virker. De benytter jo helt forskellige metoder til at ranke sider. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der går lidt tid fra din side er crawlet til den kommer frem i søgeresultaterne. Har du lavet en site-søgning på Google, for at se, at den slet ikke er indekseret?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)