Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at starte lille webshop op

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også have muligheden for at få din webshop leveret af mig.

Priser fra 2500 kr

md-solutions.dk

Du er også meget velkommen til at skrive på Info@md-solutions.dk hvis du mangler Info eller hjælp til hvilken løsning der passer til dit behov :)

Mvh Michal

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg da også lige byde ind, og hjælper gerne med at fikse en lille shop. Evt PM mig

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres fine svar!

Jeg tror nok at jeg selv kan finde ud af at bikse en Webshop sammen med noget Wordpress.

Men angående vare, så tænker jeg at købe dem fra Ebay eks. Vil det kunne lade sig gøre?

hvis jeg køber MEGET få vare hjem til start i min webshop? :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

dondii:
og med betaling om man ikke bare kan sætte det op med noget paypal system.?

Det varmer selvfølgelig at du tænker på os.. Big Smile Desværre må du dog nok vente nogle måneder...

I henhold til vores betingelser skal du nemlig være myndig for at åbne en PayPal konto. - Det er muligt i systemet at åbne en konto selv om man ikke er myndig, men man løber hurtigt ind i problemer hvis man ikke kan fremvise ID som bekræfter at man er myndig.

mvh,

Sami.

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 21
Fra  www.forsikringsgennemgang.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

 

Tillykke med "iværksætter ideen" det er en fantastisk følelse når den slags lykkes.

 

Årsagen til at din fødselsdag er blevet nævnt er at du ikke er fyldt 18 år. Da jeg var 16 stiftede jeg min første enkeltmandsvirksomhed. Det foregik med min mor som ejer/registrant og min som ansat. I Danmark skal man altså være 18 år for at drive virksomhed. Det der så er blevet nævnt er at du må omsætte for op til 50.000 kr. uden at du behøver registrere en virksomhed og betale moms.

Mht. til webshop er der ingen der har nævnt sider som weebly.com wiax.com og shopify.. Jeg bruger ligenu weebly til nogle af mine sider, du er velkommen til at kigge www.forsikringsgennemgang.dk Man kan selv vælge tema og flytte knapper tekst og billeder rundt.. Very easy, selv min gamle moster kan være med ;-)

Dropshipping er en betegnelse der dækker over simpel måde at drive forretning. Normalt har man selv et varelager liggende med det man nu sælger. Ved dropshipping køber en kunde en varer på din shop og du sender så en mail til leverandøren(der hvor du køber dine varer) og han sender varen direkte hjem til kunden! - Det er smart.. Han skal så have et gebyr for at gøre det naturligvis.

 

Nu kender jeg ikke så meget til konkurrencen på solbriller og iphone udstyr men en god måde at undersøge det på er at kigge på google/trends. Der kan du søge på f.eks. solbriller og se hvor mange der søger på det ord eller sætning. hvis der er mange søgninger så er der sgu nok nogen før dig der har lugtet lunten og har startet en shop :-)

Jeg håber det kan hjælpe lidt..

 

God Uge

Anders

 

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tak for alle jeres henvendelser :)

Men det jeg er kommet frem til lige i øjeblikket er at jeg vil se om jeg kan finde nogle der sælger Wayfarer solbriller, og så vil jeg så lave en form for festivalshop online!

Men hvad er jeres råd? 

- Skal jeg starte idag med at få købt mig en hjemmeside og få sat det op med wordpress?

- eller skal jeg starte med at skaffe en leverandør af disse solbriller?

mvh 

Den unge iværksætter 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor får jeg 3x1 stjerne for at jeg stiller mit site til rådighed, hvor han kan få hjælp til at komme igang??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal starte med at finde ud af at få registreret dig som virksomhed, hvis du vil kunne tjene seriøst på shoppen. Du MÅ sælge for op til 50.000 kr på 12 mdr, men du må for himlens skyld ikke kunne risikere at krydse den grænse, hvis du ikke er registreret for moms, læs her: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html 

Du skal som nævnt via statsamtet og dine forældre skal skriftligt påtage sig dine forpligtelser i forbindelse med aftaler som virksomhed indtil du er 18 år, og du kan så få CVR via virk.dk. Du kan læse her om at stifte virksomhed OG om hvordan du gør når du er under 18: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

Ellers vil jeg da sige, at du har valgt et område med superhård konkurrence om prisen, men uanset hvad ville jeg da, hvis du er besluttet på at drive noget, gøre begge dele samtidigt

Husk lige at hvis du skal købe dem fra uden for EU, så SKAL du ha virksomhed og skal være moms OG importør registreret inden dit første køb med videresalg for øje

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar cookie!

så du siger at hvis jeg køber mine vare inden for EU på ebay foreksempel så vil jeg nemt kunne videresælge det uden at skal moms og importør registrers? :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)