Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man en facebook application/Widget?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften, 

Jeg vil forbedre min facebook side en smule, med nogle brugbare apps/widget - Hvad man har lyst til at kalde dem. 

(Hvis i ikke ved hvad jeg taler om, så er det de bokse hvor der fx. Står venner, billeder you name it, bare på en fanside. 

Men hvordan kan man lave dem? Det skal bare være en simpel, som linker til min shop også med et billede jeg selv indsætter. 

Hvordan gøres det? 

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv lave et website, kan du oprette dig på developers.facebook.com og oprette din app der. Så skal du sætte det til at pege på den URL hvor din app ligger. Det kræver dog nogle programmeringsfærdigheder.

Alternativt kan du gøre på google efter 'facebook tab builder'. Der kan du finde nogle værktøjer der kan lave det for dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mads nævner, så kræver det som udgangspunkt at man kan programmere. 

Vi tilbyder dog et Facebook CMS hvormed du selv kan bygge Page Tab applikationer med Drag'n'Drop - uden at vide noget som helst om kodning. 

Facebook CMS´et udgives først officielt i næste uge i forbindelse med vores navneskifte, men du kan allerede nu skrive til mig på Kasper@KB-Marketing.dk, hvis du vil høre mere. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)