Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe chance "uVme"

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Iværksættere

 

Her er en kæmpe chance for at være med på starten af noget helt nyt inde for Network Marketing.

 

Tjek dette site www.uvsme.dk Tilmeld dig hurtist muligt.

 

Lad ikke denne chance gå forbi!!!

 

Hilsen Team uVSme

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ligner sådan en "ab trainer - loose all your fat ind just 2 days with only 3 seconds of training"

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvori består den revolutinerende forskel i forhold til andre MLM-koncepter?

Hvorfor tåler produktet ikke at blive vist på første side på websiden?

Mine gæt på svar er:
Der er ikke nogen revolution - det er bare noget, I siger til lyden af en lækker bas og et hjerteslag med stigende puls, fordi I tror, det får mig til at komme med.

Fordi produktet ikke er det vigtige - det er systemet.

Nogen bør flytte det til sin rette MLM-plads her på amino.

 

mvh Hans

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke om det er Network Marketing, men da Du selv beskriver det som sådan, er det rykket til Network Marketing-kategorien.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hillerød
Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg takker mange gange Dimitri, jeg har vist ikke skrevet i den rigtige gruppe det beklager jeg.

 

Vedr. produket så er det muligt at blive selvstændig indefor Online spil på nettet som er intergeret med messenger osv., det vil sige at du hurtig kan se om der er nogle venner online og derefte kan man tage en tunering...

 

Prøv at tage et kig og hvis det ikke er noget er der ingen skade sket.

 

Hilsen John

Team uVSme

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-08-2007 08:56:54 Forfatter: www.uvsme.dk
Prøv at tage et kig og hvis det ikke er noget er der ingen skade sket.



 

Når jeg forsøger at kigge på siden, rammes jeg først af en forfærdelig amerikansk video, som fortæller mig, at jeg kan blive rig og få en lystyacht, hvis bare jeg skynder mig at melde mig til i dag.

Jeg er forretningsmand - når jeg går ind i et projekt, vil jeg faktisk gerne præsenteres for projektet, hvorefter jeg selv vurderer mulighederne for evt. rigdom. Det signalerer overfor mig, at målgruppen ikke er forretningsfolk, men mennesker som ønsker primært at blive præsenteret for mulighederne, mens selve projektet i bedste fald er sekundært og i værste fald er ligegyldigt.

Det kan ganske rigtigt ikke skade mig at kigge videre.
Men hvis projeketet er useriøst - hvilket jeg ikke er i stand til at vurdere (og ikke vil bruge krudt på at diskutere), kan det måske skuffe og i værste fald skade andre. Derfor kommer jeg lige med min kommentar, så andre kan vurdere projektet fra både den amerikanske og den jyske vinkel.

Venlig hilsen

Hans

 

PS - du svarer ikke på, hvori det revolutionerende i fh.t. ander MLM-systemer ligger. Mit gæt er stadig, at der ikke forefindes nogen revolution, hvorfor dette punkt må være villedende markedsføring.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-08-2007 09:04:48 Forfatter: Hans Stokholm Kjer -

Når jeg forsøger at kigge på siden, rammes jeg først af en forfærdelig amerikansk video,



Når ret skal være ret... uVme har base i England, ergo en ENGELSK video...hehe ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hillerød
Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

 

Her er et lille hint til hvorfor det er revolutionerende:

 

What is uVme?

We will be the first company EVER to launch a business that encapsulates three of the most powerful and exciting phenomena on the internet.



  1. Online skill games



  2. Social networking



  3. Network Marketing



Dertil afholdes der conferencer på hverdage kl. 20.00 på denne adresse:
http://virtualworlddirect.e-lectazone.com/tools/subscribea.asp?cid=262&roomid=1412

 

uVme er en del af http://www.virtualworlddirect.com/ så der er god opbakning.

 

Hans Tag et kik i aften på conferencen da de her laver en præsentation af deres produkt, her er det også muligt at stille spørgsmål til uVme''s medarbejder...

 

Mvh. John

 

 


Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Så... det du fortæller er, at man kombinere social networking - en social netværksportal hvor man kan spille diverse spil - og i forlængelse af det så er der "indbygget" en kompensationsplan, hvor man bliver betalt for at anbefale andre at benytte den portal - betalingen ligger i en ongoing procentdel af den omsætning man er og har været med til skabe gennem nye brugere.

Er det sådan det skal forståes? Lidt som hvis Facebook eller Mingler opkrævede et månedligt gebyr - og samtidig koblede en række spil funktioner ind i portalen, hvor man så i eget tempo bliver rippet for nogle dollars af hvilken der udbetales en procentdel gennem en struktur....

Det er ihvertfald sådan jeg læser det du skriver - eller rettere har kopieret ind fra en engelsk beskrivelse ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hillerød
Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja stort set...

 

Hvis du nu inviterer din ven ind for at spille Backgammon og i hver statser 1 £ vil den der vinder få 1,5 £ og resten vil gå til uVme som stiller spillene til rådighed og til dig fordi du har bragt en bruger ind på systemet...

uVme stiller spil, support og marketing til rådighed og det skal man betale et gebyr for, men det er beskrevet i en Insideres report som man få adgang til når man er loggede ind.

 

Mvh

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)