Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fungerende website leder efter partner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Jeg driver et engelsksproget website, hvor ideen er, at content er bruger-drevet. Jeg har p.t. et fire-cifret antal visits (i one.com terminologi) om måneden. Der er en del af det ønskede content, men ikke nok til hvad jeg tror er "kritisk masse".

 

Jeg har fået brugerfladen udviklet eksternt og siden kører teknisk fint. Jeg skal nu igang med "fase 2" som betyder nyt 1) lay-out (er faktisk færdigt på tegnebrættet, men nye ideer kan sagtens nå at indgå), 2) opstart af montization (reklamer, affiliate marketing,?) og 3) innovation med hensyn til at tiltrække flere brugere og holde fast i dem. Der er i dag en hel del medlemmer af "community''et", men det er ikke rigtig aktivt. Brugerne er fortrinsvis fra England og USA, men der er også mange fra alle andre lande på kloden (næsten ingen danskere). Det kører i dag på et .com domæne (et .co.uk domæne er også erhvervet), og en dansk version er også ved at blive startet op. Der findes noget lignende derude, men ikke helt det samme koncept som mit.

 

Jeg søger nu en partner for at bibeholde momentum og for at gennemføre fase 2 (og efterfølgende faser). Den ideelle partner er en, der har erfaring med web-design og monetization og kan dokumentere resultater i den forbindelse. De videre udviklingsomkostninger kan vi tale om, det afhænger bl. a. om du også kan lave designopgaverne, så kan det eventuelt være betaling nok.

 

En investor kan også komme på tale, men det skal helst være en der har lyst til at bidrage kvalificeret og aktivt en gang imellem, presse lidt på mv.

 

Det er meget svært at vurdere potentialet, men det kan du selv vurdere hvis du ser sitet. Skriv til mig hvis det interesserer dig og fortæl lidt om, hvad du mener du kan bidrage med, hvem du er, og hvad du tidligere har lavet inden for webportaler, -design mv., enten som udvikler, investor eller (med-) ejer, herunder om du har lavet bruger-drevede sider, evt på engelsk. 

 

Skriv til nvest@nvest.dk (nvest.dk er ikke det omtalte site, bare for at undgå misforståelser...)

 

Mvh/Peter

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)