Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop løsning? Hjælp :s

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg står overfor at skal etablere en webshop med tøj, og accessories. Derfor har jeg prøvet at danne et overblik i junglen - uden held. Jeg er ikke programmør, og skal derfor ikke ha'et avanceret system. Jeg skal have funktioner hvor der kan zoomes i billeder, størrelse guides, nyhedsmail. 

Vil gerne høre erfaringer fra andre webshop ejereBig Smile 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Staun,

Der er en række forskellige oplagte valg til webshop platforme.

Heriblandt

Magento, shopify, dandomain, woocommerce mv.

Jeg arbejder til dagligt med webudvikling og e-handel. Du er mere end velkommen til at sende mig en PM eller en mail på kontakt[snabela]better-web.dk, hvor du kan fortælle mig om dine behov for en webshop. Så skal jeg prøve at guide dig hel til den helt rigtige platform for dig :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Danhost :)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skulle tage et kig på PrestaShop som er en open-source shop-løsning.. Det er ret nemt og komme igang med, selv for en ikke-programør.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil billig i gang og ikke er teknisk anlagt, så tag evt. et kig på vores system hvor du kan leje en webshop med "unikt" design.

Her slipper du for selv at rode med designer og kommer i gang for 1.298,- inkl. 1. måneds leje. Systemet er såkaldt "open source", så du har adgang til alle koder m.v. og alt kan tilrettes. Du kan derfor selv rette alt du vil eller få os eller andre til det.

Lej din webshop

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du ønsker mere uddybende information om systemet og mulighederne.

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger ehandel løsning med meget let bruger interface til tøjbranchen. Det skal være nemt at oprette produkter uden at skulle hakke af i 20 felter. Det skal samtidig være billigt da konkurrencen tærrer på avancen og webløsninger skal ligge i toppen på søgemaskiner. Yderligere skal det være muligt at sæson ændre i layout uden der skal ofres store summer hver gang 👍 hvem har den løsning jeg søger?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dontarga:

Hej

Jeg søger ehandel løsning med meget let bruger interface til tøjbranchen. Det skal være nemt at oprette produkter uden at skulle hakke af i 20 felter. Det skal samtidig være billigt da konkurrencen tærrer på avancen og webløsninger skal ligge i toppen på søgemaskiner. Yderligere skal det være muligt at sæson ændre i layout uden der skal ofres store summer hver gang 👍 hvem har den løsning jeg søger?

Hej Dontarga 

Jeg vil anbefale dig en WooCommerce (WordPress) løsning. Når CMS og design først er implementeret er det super nemt at oprette produkter, behandle ordre, og generelt drive webshoppen. Endvidere er der tonsvis af muligheder til designet, da WordPress er verdens største open source. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan jeg hjælpe dig med opsætningen :-) 

God dag. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)