Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 vare 3 farver. Mit salg over de sidste 48 timer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en lille ide til en niche så gør det for pokker! Jeg bliver satme ikke rig af skimasker men suset hver gang mobilen dinger med en ordre er mit epo!

Hvad er dit ? 

Sæt i gang og tro på det. GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE. Og tak for hjælpen, jeres besvarelser, mails, andet i året der er gået. 1000 TAK.

/ Uffe Kjær.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er satme iorden det der Uffe!
VIRKELIG flot hjemmeside, og lavet lige efter mit hoved.

Hav en rigtig god jul, og nyd det! :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sælger så mange på 48 timer hele året, så håber jeg da at du bliver rig, ellers sælger du dem for billigt ;)

Det er sgu flot af dig, og kan også godt lide din simple hjemmeside. Vi har også haft en travlt december, men vi kom desværre ikke op på så mange pakker på 48 timer :P

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

:09 Mange tak. Det er nu ej heller " normen " at der har været så meget salg. Normalt er der 10 ordre pr. dag. Men en fin kampange på facebook. samt lidt deling af nogle rabat koder, været aktiv et div forums! Det lønner sig! 

Uffe

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan skal det gøres. Super godt gået.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Må sku hellere få købt en skimaske ved dig så....

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære EYKI. 

Du i er mere end velkommen. Den bliver naturligvis sendt idag. Det er en sjov ting  hvordan sit salg går op og ned. Efter denne tråd er startet har der været 2 ordre. Men der er også lukket for alle annoncer lige pt. 

Uffe.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op Uffe! 

Som de andre har sagt, ja så må jeg også sige det. Godt gået! Lad os håbe salget forsætter med så mange om dagen, hvis du kan følge med :D - hehe...

Virkelig flot site du har dig, super proffesionelt og enkelt. Man får en tendens til at tro du er producenten af masken når det er sat sådan op!

God Jul! 

/Daniel :-)

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Tak Daniel. Det luner med ros. :0) Jeg tror nu at når vi kommer til uge 7 at der komme en del mere at se til. Dog arbejder jeg på reklamer til dette pt. 

Jeg er på ingen måde producenten bag disse. Jeg kan bare se en go ide. Og der er mange der sælger disse. Men det måden man gør det på der er afgørende for ens salg. Jeg er faktisk meget aktiv i jagt forums ! Det er faktisk her der er mest salg pt. Ydermere kunne jeg se en ide i at sælge den som til All round maske ( løb, jagt, mbt, osv osv og ikke kun til skifolket. Som udlært grafiker og ansat på et rekame bureau (www.envision.dk ) så har jeg lidt viden som har været yderst brugbart i denne process. Ydermere har der været et års forberedelse til denne side. Jeg købte disse masker hjem og målet lidt på antallet af salget det gav i gennem dba, gul og gratis osv. Ja det giver sig selv at det var noget man godt kunne gå igang med. 

Men nu vel. Jeg har altså kun opnået dette salg via markant marketsførring. og det koste også penge. Det er ikke en guldgruppe. Men det er mit EPO!

Uffe 

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at det går ind og fungere på den måde for dig! - tror de fleste iværksættere har det lidt på samme måde. Jeg kender i hvert fald følelsen af når der er lidt mere at lave end der plejer, så kører det bare og så føler man sig enormt motiveret til at knokle yderligere derud af! 

Overvejer selv at købe en, til når jeg starter med mbt senere i år... Det er lidt køligt ellers, lige nu! 

/Daniel :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)