Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affilialet reklame til kickstarte "Syntes godt om"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er tæt på at lancerer RejseTanker.dk (mangler lige de sidste justeringer), samtidig vil jeg jo gerne have sat speed på mændgen af "Syntes godt som" på vores tilhørende Facebookgruppe. Jeg tænker at dette blandt andet kunne gøres ved at sætte nogle affiliate konkurrencer på - kun her i begyndelsen.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det her affiliate halløj fungerer mht. Facebook - andet end at reklamerne selvfølgelig skal være godkendt til at bruges på Facebook. Mit måske noget uvidende spørgsmål går derfor på; er det bare at lave en statusopdatering med kampagnelinket og en evt. tilhørende tekst eller hvordan skal jeg gribe det an?

Meningen er selvfølgelig at RejseTanker.dk skal have en masse "Syntes godt om" og at folk skal dele vores side for at være med i konkurrencen, men hvis de bare kan klikke på konkurrencen og man derefter ryger over på konkurrence siden - så kan de i princippet jo gå helt uden om vores side og bare sende konkurrencen videre... Not good...

Som nogen nok allerede har gættet, så er jeg helt grøn på hvordan dette fungerer, så hjælp og gode råd vil være meget velkomment (ved godt at der skal proppes masser af relevant indhold ind på siden, for at den blir mere interessant :)

Mange hilsener

Charlotte

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv det er der altså slet ingen der ved noget om?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Hvad er dit budget til dette projekt? Der er gode muligheder med Facebook annoncering, hvis du er god til at lave kvalitetsindhold på siden.

Anbefaling: Drop affiliate konkurrencer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)