Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino, Google+, AuthorRank og +1 - Hvad mere?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nu oprettet links i henholdsvis min Amino profil og Google+ profil, med henblik på at få mest muligt ud af AuthorRank...

Jeg har også oprettet en +1 knappe (klik gerne på den) flere steder på min hjemmeside > th75.dk

Hvad bør jeg mere gøre for at få max. udbytte af AuthorRank, ud over selvfølgelig at være aktiv i debatterne på Amino og bruge Google+ flittigt?

Håber I SEO eksperter har nogle gode råd :-)

Mvh. Thomas Hansen

th75.dk

Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen bud ?

Passioneret iværksætter...
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Thomas!

Jo, det kan du tro. AuthorRank er ikke kun noget du kun får glæde af med Amino, men derimod også på alle dine andre websites.

Hvis du bruger CMS'et Wordpress til dine hjemmesider, så er det meget nemt at sætte op. Det eneste det kræver er blot at du har Yoast's SEO-plugin. Se eksempelvis Anders Saugstrups video om hvordan du sætter det op på under 5 min: 

">

Hvis du har lavet din hjemmesiden i et andet program, som ikke er Wordpress - det kan være Frontpage, eller noget helt tredje - så tag et smut forbi denne side: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=1408986

Det er et link direkte til Googles egen guide til opsætning - som helt basalt siger du kan bruge ?rel=author (

<a href="[googleplusprofile_url]?rel=author">Følg mig på Google+</a>) Det link skal så stå på de sider du vil have associeret med din Google+ profil: Et godt bud kunne være i din header eller footer, sådan at du ikke skal smide koden ind på alle sider. Kasper.

">

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler i hvert fald, at få et authorlink sat på din hjemmeside:

<link href="https://plus.google.com/dit-kontonr-her/" rel="author">

Derudover, så burde du nok også lige få lukket af så din hjemmeside ikke svarer både med og uden www

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Kasper

Fedt - det vil jeg prøve at kigge på...

Har lavet siden i Frontpage - gammel vane ;-)

Mvh. Thomas Hansen

th75.dk

Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oxkjær

Ja, jeg er blevet opmærksom på at det mangler på min hjemmeside - tak for link :-)

Hvad ligger der i det med at hjemmesiden svare både med og uden www, og at jeg skal få lukket af for det?

Mvh. Thomas Hansen

th75.dk

Passioneret iværksætter...
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Der er duplicate content på din hjemmeside lige nu, ved at den svarer på både www og uden-www.

Det kan du modvirke ved at logge ind på din FTP-server, og uploade en fil som hedder:

".htaccess"

Det er en fil med et par linjers tekst i - det kan være, at du allerede har en. Der skal så være følgende linjer i den fil:

Options +FollowSymLinks 
RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^th75.dk [NC] 
RewriteRule ^(.*)$ http://www.th75.dk/$1 [L,R=301] 

Det den skal gøre er at fortælle søgemaskinerne at du kun vil findes på en af de to mulige.. Det ovenstående fortækker at du vil findes på www.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kasper

Hvis jeg laver ".htaccess" filen - vil det så stadig være muligt at tilgå siden med og uden www, men Google begrænses kun til at finde siden på www ?

Synes jo som bruger, at det er fedt siden kan tilgåes uden www

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep lige præcis - det er kun for søgemaskinerne og så rent kosmetisk.

Den gør simpelthen at hvis jeg går ind på www.th75.dk, så bliver jeg bare ledt til th75.dk - og vice versa. Begge muligheder vil stadig være til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

".htaccess" er lavet og den virker :-)

Tusinde tak :-)

I forhold til AuthorLink - hvor på siden skal det så placeres - i head, body, eller...?

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)