Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-cigaret webshop med varelager til salg

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal i have hvis man kun vil købe varelageret ?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Odense
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret Ann. Mine venner og bekendte kan heller ikke forstå hvorfor vi ikke fortsætter.

Sagen er at vi er igang med et projekt større projekt som kræver al vores opmærksomhed og tid. Vi har sat os ned og vurderet hvor vi ser vores fremtid, hvad vi bedst kan lide at arbejde med og hvor skalerbart vores projekter er, så vi har sat dem op imod hinanden og har vurderet at vores andet projekt tiltaler os langt mere og har den den bedste mulighed for at skalere. Vi vil derfor fokusere 100% på ét projekt istedet for 50% på to projekter. Det er "desværre" gået ud over webshoppen og derfor den der skal afhændes.

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

så behold rettighederne men skab arbejdspladser, på den måde vil i stadig tjene på det og følge udviklingen

og få flere folk i arbejde. jeg er sikker på der er mange derude som vil kunne passe godt på jeres firma og få gang i forretningen.

 

Hvad med PR, har i tænkt på det. Især lige nu er det unge mennesker jeg har set gå rundt med det. brug facebook, reklamer med at det er ufarligt, så vidt jeg kan forstå det er. og det med smag, korrekt.

Man skal fange det mens det er i opløbet. og den lyser hvilket gør den lidt sej, den skaber lidt mode, hvis du forstår. Der er så mange ting man kan gøre for at skabe en god omtale for denne nye ting.

Jeg ville lave en presseomtale, starte en facebookside, hvis i ikke har gjordt det, få unge til at sige at det ikke smart med rygning, men hvis man skal så prøv E.cig for det er smartere i sidste ende. sådan ca i den retning.

 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ann:

så behold rettighederne men skab arbejdspladser, på den måde vil i stadig tjene på det og følge udviklingen

og få flere folk i arbejde. jeg er sikker på der er mange derude som vil kunne passe godt på jeres firma og få gang i forretningen.

 

Hvad med PR, har i tænkt på det. Især lige nu er det unge mennesker jeg har set gå rundt med det. brug facebook, reklamer med at det er ufarligt, så vidt jeg kan forstå det er. og det med smag, korrekt.

Man skal fange det mens det er i opløbet. og den lyser hvilket gør den lidt sej, den skaber lidt mode, hvis du forstår. Der er så mange ting man kan gøre for at skabe en god omtale for denne nye ting.

Jeg ville lave en presseomtale, starte en facebookside, hvis i ikke har gjordt det, få unge til at sige at det ikke smart med rygning, men hvis man skal så prøv E.cig for det er smartere i sidste ende. sådan ca i den retning.

Gode råd du kommer med, men det vil stadig tage en del af vores tid og derfor vil vi ikke kunne fokusere 100% på det andet projekt. Vi har nogle andre partnere i det andet projekt og der er vi blevet enige om at dét projekt skal have vores fulde opmærksomhed. 

En fin løsning hvis det var fordi vi ikke vidste hvordan vi skulle gøre eller var kørt død i det, men situationen er en anden.

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

 

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Fra  N.M Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob skriv pm hvis du er interesseret i vare.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvordan ser jeres regnskab ud? Og hvor lang tid har I kørt shoppen?

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Jeg vil gerne sende dig lidt info via privat besked, men du har ikke aktiveret det

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)