Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kameramand København Oktober Tilbud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, og jer der måtte lure med.

Jeg igansætter et nyt koncept snart, som består af noget så simpelt som 1 stk kameramand (video og foto) og 1 stk iPhone 5 (billeder i op til 3264 x 2448 pixels, video i op til 1920x1080p 30fps, samt panorama billeder, HDR billeder, samt 360 graders billeder)

Det er ultra simpelt:

1. Du har brug for at få taget nogle billeder og eller video

2. Du sender en mail til mig på ts@torbenscharling.com om tid, sted, hvad der skal filmes - og andre detaljer du måtte have.(HUSK at skrive du har set opslaget her!)

3. Jeg bekræfter, og tropper op på den aftalte dag, filmer det der skal filmes, klipper/redigérer det "on location", og afleverer det færdige materiale samme dag (og hjælper evt. med at få det lagt op på jeres hjemmeside/facebook/youtube etc.)

4. Du betaler samme dag (eller via normal faktura tilsendt via din mail, med 10 dages betalingsfrist)

På den måde sparer vi en masse udgifter på dyrt udstyr, forsikring, tid på at sætte diverse op, tid på efterfølgende redigering og besvær med at sende filer osv. da gennemkig, godkendelse, og overførsel af filer bliver klaret på dagen. Du betaler derfor helt konkret kun for mit arbejde og det færdige produkt, og får produktet i hånden inden dagen er omme. Booking kan foregå fra dag til dag.

Den første kunde til afprøvelse af dette koncept, er allerede booket, så eksempler kommer op på min hjemmeside snart.

En typisk opgave kan klares på en halv eller en hel dag (4 eller 8 timer inkl. transport og tid til overførsel af materialet etc.).

Into pris (hvis du booker en opgave der skal udføres inden d. 31/10) kun 800kr + moms for en halv dag (maks 4 timer i alt). Eller en hel dag (maks 8 timer) til 1500kr + moms

Priserne bliver sat op pr. 1. november 2012, SÅ BESTIL NU ! ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder som et utrolige godt tilbud , redigere du også videoer vis man har det på sin egen computer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, ja det synes jeg også. Jeg har redigeret videoer på min 2011 Macbook Pro, men da den er lidt tung at danse med især, til større projekter med de-noiser, stabilisering, effekter osv. er jeg i gang med at spare sammen til den nye Retina Macbook Pro. Så indtil da (dvs. oktober ud, og måske et stykke ind i november) tænker jeg at få nogle opgaver med den nye iPhone, for derefter at rulle ud med tilbud på redigering på computeren.

Men du, og andre er velkomne til at kontakte mig, også hvis I allerede har materiale der skal klippes :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

måske også oveni optage video da det  ikke var lyst , det sted den bedste pole danse video blev optaget og video kamera blev ikke  holdt 100% lige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)