Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der noget forkert i at udlove en iPad i en Facebookkonkurrence ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kunne utroligt godt bruge en hel del flere like´s på mine facebook sider, og har derfor tænkt på at lave en konkurrence hvor man kan vinde den nye iPhone eller den nye iPad mod at man giver et like på min side.

Men så blev jeg lidt i tvivl , må jeg lave sådan en konkurrence uden tilladelse fra apple ? 


Hvis du vil give et like med det samme er du bare helt igennem fantastisk ;)

http://www.facebook.com/IPhonebasen

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michal,

Jeg vil anbefale dig at kigge forbi denne guide fra Komfo: http://komfo.com/da/ressourcer/guide-konkurrencereglerne-paa-facebook.

Komfo er en af de førende virksomheder i Danmark, som beskæftiger sig med facebook, og de har en masse nyttig information på deres hjemmeside. Hvis du har yderligere spørgsmål eller brug for hjælp med konkurrencen, så sender du mig bare en besked.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Normalt laver marketing-branchen lidt sjov med virksomheder, som udlodder iPads på Facebook, da det efterhånden er en præmie, som kan fås alle steder. Derudover giver det ikke nogen mening for f.eks. et tøjfirma, at udlodde en iPad - men det sker faktisk ofte.

Lige i dit tilfælde kunne det dog godt være relevant, da det har noget med dit brand at gøre. 

Din konkurrence skal dog udskrives gennem en konkurrence app til Facebook, for at være lovlig.

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Synes det er en fin idé at lave en konkurrence. Også en fin hjemmeside du har. Jeg tror dog at du vil få flere likes fra din hjemmeside, hvis du flytter facebook ikonet højere op på siden, så man bedre lægger mærke til den.

Jeg er selv ved at starte en ny hjemmeside op der hedder gætprisen.dk, hvor man kan oprette konkurrencer og få eksponeret sin webshop derigennem. Du kan jo tage et kig på siden og se om det er noget, der har din interesse. Så får du i hvert fald flere besøgende på din hjemmeside om ikke andet: gætprisen.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal som andre også har sagt foregå igennem en applikation. Kasper har selv et konkurrence modul som fungerer rigtig godt.

Når du laver konkurrencen vil jeg anbefale at folk samtidig skal sige ja til at blive tilmeldt dit nyhedsbrev. På den måde får du også nogle E-mail adresser :)

- Alexander Larsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tabita,
Super god ide du har fået dig der, den kunne godt gå hen og blive en succes.

Jeg mailer dig lige senere så vi kan hjælpe hinanden lidt :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)