Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge mht. online gaming, entertainment osv.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen:)

Jeg er en knægt på 16 år der sidder foran computeren rigtig meget(måske alt for meget) og det har ført til at jeg spiller meget computerspil.
Men jeg kom i tanke om dem der tjener penge ved at sidde og beskæftige sig med computerspil, altså online.

Tag f.eks. World of Warcraft. Et kæmpe online roleplay-game med 10 millioner spillere fra hele verden. Der er folk der sidder og reklamere med f.eks.
"1000 game coins for only 2$ 10000 game coins for 10$" osv osv.

JEg ville bare høre om der var nogen herinde der havde den samme interesse som mig, eller måske allerede nogle der gør det:)

I hvertfald, er i alle velkommen til at skrive til mig:) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har altid selv haft samme ambition som dig, lige siden jeg var i 15 års alderen.
Idag består mit job af at sælge varer til normale forbrugere på internettet, igennem MLM, som også bekendt som Multi Level Marketing.

I Danmark har branchen generelt et ry som pyramidespil, men det handler egentlig om at sætte sig ordenligt ind i tingene, før man begynder.

Hvis du gerne vil tjene penge ved at sidde ved computeren, så vil jeg anbefale dig at begynde at undersøge emner som affiliate marketing, multi level marketing og network marketing.
Sæt dig ned og brug de næste to år af dit liv på at undersøge markedet, og få dig noget erfaring.
Lær at bygge hjemmesider, og drive traffik til dem.
Når du så engang fylder 18 år, så find et produkt at sælge, og tjen penge på den måde.

Bruger du de næste to år på forarbejde, så har du en rimelig stærk mulighed for at tjene nogle seriøse penge når du er myndig.


Der er mange uddannelsesmuligheder indenfor onlineverdenen - Det handler bare om at finde et emne du vil syntes om!

For lige hurtigt at holde mig til emnet så er den eneste lovlige metode at tjene penge på den slags spil, faktisk Diablo III i øjeblikket, med deres Real AH. Jeg har dog ikke hørt om nogen der er blevet rige på det endnu

- Klø på knægt. 

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget spændene, afiliate marketing, multi level marketing og network marketing!

Jeg vil ihvertfald holde mig selv godt i nakken med at undersøge tingene nøje inden for branchen, synes det lyder rimelig nemt at gå til, men det er selvfølgelig en anden sag den dag jeg så bliver 18 og skal til at starte, hehe.

Ja det er jeg klar over, dog er jeg lige startet på grundforløbet som mekaniker, og så skulle denne "forretnings-idé" være et slags projekt jeg kunne "arbejde/studere" i min fritid, da jeg jo alligevel sidder foran computeren.

Hehe, jeg har godt spillet en smule D3 og har også kigget lidt på Real AH, men så vil jeg næsten hellere studere denne "forretnings-idé" istedet for D3:-P 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det mere præcist at du er interesseret i?

Der findes et spil der hedder Entropia Universe, hvor du kan få udbetalt de penge du tjener i spillet. Spillets valuta hedder PED(projekt entropia dollars). Og 10 PED svarer til 1 amerikansk dollar. Hvis du spiller meget kan du helt sikkert tjene nogle penge. Måske købe nogle landområder og få procenter når nogen får loot på dit område. Et stort spil med mange muligheder. Udviklet i Sverige.

Mvh Brian Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du vil lave en affilaite hjemmeside så kan du byg en hjemmeside om en ting. FX sælge pc spil eller noget andet. FX har jeg lavet en hjemmeside hosting. Du kan se her: http://billigstewebhosting.dk/ Nu har jeg ikke noget og lave for tiden om morgen fra kl 8 til 15. Der vil jeg godt hjælpe dig med at bygge en hjemmeside gratis for at hjælp dig igang. Har selv været der :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg ved absolut ikke om det er noget for dig, men online sport betting er uden tvivl en mulighed.
Jeg laver selv en pæn potion penge på netop dette og har derfor samlet et ekspert panel af super dygtige oddsere som gratis lægger deres spilforslag ud på min hjemmeside ved navn betbetter.dk hvor du finder gode råd til opstart af online sport betting, bonusser hos bookmakere og meget andet.

Jeg kan blandt andet afsløre, at hvis man havde startet med 500 kroner og havde spillet 100 kroner på alle vores forslag havde du haft 890 kroner idag (18 dage efter start). altså noget nær en fordobling på lidt under 3 uger!

Det er ikke sikkert, at sport betting er noget for dig, og det kræver dedikation og erfaring, men det er bestemt et område hvor dem som gør det ordentlig laver også ordentlige penge. Computerspil og sport er ikke helt det samme, men måske det kunne fange din interesse - tjek det ud.

Med venlig hilsen
Christian Møller 

 

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, tak for svar.

Problemet er bare at jeg ikke går særlig meget op i sport, jeg har heller ikke rigtig interesse i sport, desværre.
-Jeg kan sagtens se en god mulighed for én der går meget op i sport og betting, det er bare ikke lige helt mig:)

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, tak for dit svar.

Jeg vil helt sikkert tjekke Entropia Universe ud i den nærmeste fremtid.
-Lyder meget interessant det med at købe landområder og få procenter, et business spil, det lyder sku interessant:)

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Kan du forklare lidt omkring ordet "affiliate" forstår det nemlig ikke helt.

Jeg takker mange gange for at du gider hjælpe mig med at sætte en hjemmeside op:)
-Men hvis jeg kommer så langt at jeg skal ha' sat en hjemmeside op så vil jeg da helt sikkert kontakte dig, men har du noget jeg kan, om så at sige "øve" på. Altså at prøve at lave min egen forside f.eks. med noget specificeret software.

Hilsen Mark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været meget glad for det. Jeg har dog ikke tjent nogen penge på det. Jeg fik et loot en gang på 3000 kr, men dem har jeg siden hen brugt på våben, ammunition, lejlighed, mine bomber og andet udstyr. Jeg har heller ikke spillet for at tjene penge.

Hvis man spiller for at tjene penge, skal man nok ikke bare købe løs for at prøve ting af som jeg har gjort.

Der er 3(4) måder at tjene PED på uden at selv at skulle hoste op med penge.
 1) Man kan stille sig ved en oliebrønd og håbe på at man får nogle olietønder som man kan sælge, inden der er nogen som er bedre end dig når at dræbe dig.
 2) Man kan suge sødestof ud af dyr på Entropia og sælge det.
 3) Man kan gå ture rundt i Entropia og samle planter og sælge dem.
 (4)) Man kan studere markedspriser og købe billigt og sælge dyrt. (kræver at man har en lille smule PED at starte med.

Derudover er der så hundrede af måder du kan tjene penge på ved at bruge lidt penge. Som f.eks. ved at købe et land område, dræbe dyr og loote dem, sætte mine bomber ud og få loot af de miner du finder, designe våben, værktøj, tøj, inventar, købe eller leje en butik og sælge ting derfra osv. osv.

Jeg spiller ikke så meget mere, men jeg kan da godt vise dig lidt rundt når du har en avatar.

Mvh Brian Martin 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)