Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af varer på offentlige steder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er lidt i tvivl om hvordan reglerne for salg ar vare på offentlige steder er. Lad mig give dig et eksempel.

Jeg har en webshop som sælger et produkt til mine kunder. Produkterne blive leveret af mig selv på et givent sted (Offentligt sted). Mit spørgsmål er således hvordan er reglerne? Når jeg nu kommer for at udlevere kundes vare på et offentligt sted (hvilket jeg går ud fra er lovligt) må jeg så lave mersalg?  Altså sælge vare til kunderne på det offentlige sted?

Hvad siger reglerne og hvem skal man spørge for at få lov til dette?

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke nogle som har lidt viden på dette område?

Vil blive meget glad.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken slags varer drejer det sig om ? er det nødvendigt for dig at have en bod ? Eller er det bare snak 2 personer imellem ???

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig om mange forskellige slags vare.. Skal ikke have en bod, kører ud med min varevogn, og stiller mig et offentligt sted og afleverer varerne som aftalt... Men vil selvfølgelig gerne have mulighed for at lave mersalg.. Men er i tvivl om hvorvidt jeg må sælge vare fra min varevogn ?? Skal nok have en aftale fra den pågældende kommune eller politi det sted jeg skal sælge varerne!? :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror man skal have en tilladelse som det kun er muligt at få hvis man har et fast salgssted... 
Formentligt gælder der samme regler mht bofgøring og kasse, som hvis er kræmmer, så prøv at søg lidt viden om det..

 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lidt suspekt med din forretningsmodel.

Hvis du kører ud til kundens adresse og leverer varen så kan du nok godt sælge ham mere, men du må ikke sælge til andre kunder uden at have en tilladelse.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kaldes mobilt gadesalg og kræver en tilladelse.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:

Det lyder lidt suspekt med din forretningsmodel.

Hvis du kører ud til kundens adresse og leverer varen så kan du nok godt sælge ham mere, men du må ikke sælge til andre kunder uden at have en tilladelse.

'

Du kan være ganske sikker på at der intet suspekt er over min forretningsmodel.. Ønsker bare ikke at få flere konkurrenter end højest nødvendigt... Derfor jeg ikke siger hvilke produkter det drejer sig om.

Skal med glæde løfte sløret for hvad det er når jeg har startet min forretning :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)