Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook tilbud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en webshop & en fysisk butik. De er mildest talt i hver deres branche. Jeg har også en facebook side til dem begge. I fredags så jeg, at der var kommet en mulig  for at lave et tilbud til min kunder. nogle kender måske det måske fra 7-eleven, de har kørt med det i et stykke tid.. Jeg kørte et tilbud på min webshop hen over weekenden, det kostede 60,- så det tænkte jeg da godt at jeg ville prøve.. min facebook side steg fra 500 'likes' til 600 'likes' på 2 dage (siden har eksisteret i 2år) og besøgende på shoppen steg med 900%, og der blev solgt en masse tilbud.. EN KÆMPE SUCCES.. Nu ville jeg så prøve at lave et tilsvarende tilbud i min fysiske butik. men knappen findes ikke på den side, ved nogen hvorfor den findes på den ene side og ikke på den anden?

Mvh

Henrik 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg kender ikke siden, men vil gætte på at det er fordi du ikke har over 400 likes som det kræves for at have mulighed for at give et "offer"

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ahhh. det forklarer det... super tak...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)