Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er folk "bange" for GLS???

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...


Vi oplever et interessant mønster i de handlende på vores webshop... Ca 15% af de handlende som er berettiget til fri fragt via GLS laver et aktivt valg og fravælger GLS for så at vælge at betale 60kr for at få varen sendt vha PostDK UDEN omdeling...

Er det noget i andre kender til??

Kan det være fordi folk ikke syntes om GLS konceptet, eller blot har haft dårlige oplevelser med GLS??

Hvad er jeres erfaringer??

//Daniel

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som privatkunde er jeg selv meget tilfreds med GLS, og nyder godt af deres behagelige service og "billige" priser i forhold til PostDK.

Dog skal det siges at GLS ikke har været helt gode hos den dyrepark jeg har arbejdet hos her i sommeren, det sidste tilfælde var en GLS mand der valgte ikke at levere pakken fordi han venligt blev bedt om at køre til vareindleveringen i stedet for hovedindgangen. Han var så utilfreds, at han sendte pakken tilbage - så det kan godt være de ikke er helt søde ved erhvervskunder.

Det skal dog også tilføjes at jeg sendte en pakke til en af mine venner med GLS, og jeg fik den retur med beskeden at pakken ikke var blevet afhentet. Undersøgte det med min ven, og han fik først et brev om afhentning 4 dage efter min modtagelse.

Håber mine erfaringer kan bruges til noget.

Hilsen,
Mikkel 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis folk ikke er hjemme i dagtimerne, så er det oftest nemmest at få noget sendt med postDK uden omdeling.

Man kan vælge at have et fast "sæt pakken der" sted hos postDK, men det er som regel kun en valgmulighed, hvis man har en garage, eller et lille pakkeskur.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror simpelthen det er fordi at folk altid har været vant til at bruge PostDK, og ved at er de ikke hjemme kan de afhente på nærmeste posthus, som de altid har kunnet.. Tror ikke folk kender ret meget til GLS og er måske bange for ikke at kunne modtage pakken, med mindre den bliver leveret til en nærliggende pakkeshop.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med GLS, at det ikke er fleksibelt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS konceptet med afhentning i et supermarked, tankstation eller Blockbuster fungere super godt. Det er fleksibelt og ofte centralt beliggende...

Men kan produktet gå i stykker, så skulle jeg dælme ik have det sendt med GLS (LÆS dyrkøbte dårlige erfaringer fra tidligere)...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er de færreste "almindelige folk" der kender til GLS-pakkesystemet. Personligt vælger jeg dog altid GLS fremfor Post DK. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Sydjylland
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 36
Fra  INGEN VIRKSOMHED Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores største problem som afsender er da helt klart afsendelsestidspunktet. I vores område er seneste mulige afsendelse at aflevere forsendelsen i en pakkeshop kl. 13.00.
Hos Post Danmak kan vi aflevere i erhvervsindleveringen indtil kl. 20.00.
Ved ZAP skal vi bare udskrive labelen inden kl. 12.00, så bliver pakken afhentet mellem 13.00 og 21.00 - gratis afhentning.
Alle tre løsninger naturligvis for at få pakken ud til dagen efter.

Som kunde der ikke bor i Odense, Århus eller andre større byer, ville jeg heller ikke vælge GLS. Hvis jeg ikke er hjemme til at modtage pakken, så bliver den afleveret i nærmeste pakkeshop, som er en butik der lukker 17.30.
Nu er da mange mennesker der arbejder i detailhandlen, og min butik lukker også først kl. 17.30, så jeg vil aldrig kunne få min pakke, hvis den er sendt til min privatadresse.
ZAP leverer privatpakker mellem 17-21 hvilket passer meget bedre.
Hos Post Danmark kan jeg afhente pakke til kl. 21.00 (tankstation) eller bruge døgnposten.

Henrik

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger GLS med glæde.

De skriver der har over 750 udleveringssteder. Jeg har lige nu hentet deres seneste liste over udleveringssteder, der er her og nu 811 steder!

Hvis folk er hjemme kan man sagtens køre pakken direkte til døren, dog nok ikke til 5. sal, eller til ens arbejdsplads. Hvor meget mere fleksibilitet kræves der?

Har man en GLS aftale kommer de og afhenter gratis efter kl. 14:00. Prøv lige at spørge Post Danmark om det samme.

@Daniel Vi har absolut ikke så mange der fravælger GLS. Gør I det tydeligt nok for folk hvordan det virker? Vi har selv forfinet den måde vi informerer om GLS. Fx kalder vi det GLS pakkeshop udlevering så folk ikke misforstår det og tror at en GLS pakkeshop er et slags GLS posthus hvor der er udbringning fra.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg benytter ikke selv GLS- og kunne heller ikke finde på det, når jeg ser hvordan de pakker jeg modtager fra andre leverandører som benytter GLS ser ud. Jeg ved ikke hvad de gør, men det ligner de er kørt igennem en kødhakker eller lignende :)

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)