Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er folk "bange" for GLS???

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg benytter ikke selv GLS- og kunne heller ikke finde på det, når jeg ser hvordan de pakker jeg modtager fra andre leverandører som benytter GLS ser ud. Jeg ved ikke hvad de gør, men det ligner de er kørt igennem en kødhakker eller lignende :)

Det er mig bekendt generelt for branchen. Nuvel, min logik siger mig også, at emballage ikke er pynt - det skal kunne beskytte varen frem til modtager.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig oplevet andet end problemer med GLS. Så sent som i går modtog jeg en pakke med vareprøver. Var dog ikke hjemme til at modtage den, og så havde de uden videre stillet pakken uden foran hoveddøren som kunne ses ude fra gaden. De havde ingen underskrift eller fuldmagt til at stille pakken der.

De kunne i det mindste have sat den 5 meter længere nede i indkørslen i mit skur.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Swingcar.dk....

Hmm hvilken aftale har I så I får hentet pakkerne gratis?? Det vi skal betale for at få hentet pakker... (det er netop derfor vi altid aflevere dem selv)..

Vi gør ellers en del for at oplyse vores kunder om at de skal hente pakken i den valgte pakkeshop når de modtager en SMS...

Vi oplever at vores pakker bliver mishandlet både med GLS og postDK, så lige mht den hårde behandling så er det "same same" :-)

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal lige siges at vi KUN bruger pakkeshop løsningen fra GLS da vi også har oplevet at det er noget hø at skulle "vente" hjemme på en pakke...

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg bruger GLS får jeg altid leveret til nærmeste pakkeshop - og den løsning passer perfekt og vi har endnu ikke haft problemer :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Billstrøm:

Swingcar.dk....

Hmm hvilken aftale har I så I får hentet pakkerne gratis?? Det vi skal betale for at få hentet pakker... (det er netop derfor vi altid aflevere dem selv)..



Det er "blot" et spørgsmål om volume :-) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Billstrøm:
Swingcar.dk....

Hmm hvilken aftale har I så I får hentet pakkerne gratis??

Det er en samarbejdsaftale hvor man ud fra et pakkebudget aftaler en pris 1 år ad gangen.

De har forskellige systemer afhængig af hvor mange pakker der sendes (tror jeg) og så vidt jag husker er det bare 300 pakker/år for at kunne få en aftale. (Men det er logik at man ikke får sine pakker hentet og sendt til samme pris som de der sender 300 pakker/ugentligt.)

De har noget der hedder Your-GLS, som er internetbaseret hvor man kan oprette sine forsendelser manuelt en ad gangen, og printe pakkelabel. Systemet minder lidt om Post.dk's webpack nu Pacsoft Online.

Eller Interline, som er et program man skal have installeret og hvor systemet kan læse en forsendels fil som ens webshop kan generere (findes som modul til flere webshop systemer). Så sprøjter programmet hele bunken af pakkelabels ud.

De har også et 3. system til virkelig store forsendelsesbehov, men det kender jeg ikke - i nu ;-)

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Well vi sender vel en 5-600 pakker om året og på dét grundlag skal vi stadig betale for afhentning :-)

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS fungere godt, hvis man skal have din pakke leveret via PakkeShop. Men hvis de skal levere en pakke til en privatadresse, så er de faktisk meget dårlige til, at finde adressen hvor pakken skal afleveres. Derefter skriver de for det meste bare bare "UGYLDIG ADRESSE" i deres system.  

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :


Min mening gls har den bedste service, nej tak til post dk..

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)