Hvis problemet er at det er Unoeuro's to servere der er blacklistet, så kan det vel aldrig blive jeres uskyldige kunders problem? Jeg håber da at Unoeuro har kontaktet McAfee, så alle de stakkels unoeuro kunder der ikke nødvendigvis læser med her, eller på twitter får løst at de kan slå deres domæne op på Facebook?
Det har vi naturligvis - og det er selvfølgelig en skam at fordi en 3. part som McAfee og Facebook laver en fejl, eller tager for drastisk handling, at det falder tilbage på alle vore kunder på en enkelt server.
Jeg mener dog ikke vi kunne have gjort noget anderledes, eller har gjort noget forkert, for ikke at være landet den situation vi er i. Som jeg ser det er der tale om en fejl, og det kunne være sket for enhver anden udbyder.
Det være sagt gør vi naturligvis alt hvad vi kan for at hjælpe vores kunder, som vi altid gør.
Først: Nu er det jo reelt to servere.
Jeg er helt enig i at det virker som en drastisk handling, men vi ved jo ikke hvorfor at McAfee har gjort det. Jeg siger heller ikke at det er jeres skyld at det er sket, eller at i har handlet dårligere end andre.
Så undre det mig at i efter at være blevet bekendt med problemet, ikke har meldt ud nogle steder at problemet eksistere. I hvert fald indtil problemet er løst. Som jeg skrev så er det jo ikke alle der læser her, eller på twitter. I kunne skrive det på jeres blog, eller lignende.
Det minder mig om forleden hvor en af jeres servere var under ddos angreb. Der skrev i på twitter at i var bekendt med problemet, og at det havde varet i flere timer. Men i lagde den først under driftstatus, efter at jeg havde skrevet på twitter at i burde.
Nå det så er sagt, så er det fedt at i er hurtige til at svare både på tickets, og på twitter, når i ikke gider informere uopfordret ;-)