Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster Facebook Konkurrence App?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Jeg kan se at der har været en gammel tråd fra 2011 hvor der var en bruger som solgte et Facebook Konkurrence Modul for sølle 750 kroner (Han tog vidst yderligere 250 kroner, hvis man sku ha hjælp til setup)

http://www.amino.dk/forums/t/128111.aspx

Kan se at det er længe siden at han har svaret, så jeg ville egentlig hører Jer alle om der ikke var en der ku sige mig en ca. pris på et modul der kan nogenlunde det samme som:

https://www.facebook.com/AvCables.dk/app_371583839551081 

Altså hvor man kan oprette konkurrencer efter kampagne (hvilken måned på året). Se hvem der tidligere har vundet. Se hvad de har vundet (Hvis man må osv) - Ja, et konkurrence modul der kan lidt af hvert, men stadigvæk lidt simpelt. Selvfølgelig skal jeg ha mulighed for at ændre i billedet, hvis nu jeg skal ha et andet design (m.m.)

Det skal selvfølgelig også kunne bruges på flere sider end bare lige en enkelt, det er også derfor jeg er ude og hører efter priser - Fordi det koster sikkert mere end hvis det bare var til en enkelt side? Eller?

I kan bare skrive her, eller kontakte mig på mail@mbstech.dk - På forhånd, rigtig mange tak!

Med venlig hilsen

Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Jeg synes det lyder fornuftigt, at du vil investere i et konkurrencemodul til Facebook. Det er efterhånden pinligt for de virksomheder, som fortsat bryder Facebooks konkurrenceregler og i nogle tilfælde også markedsføringsloven.

Hos KB-Marketing tilbyder vi en konkurrenceapplikation til Facebook, som vores kunder er super glade for. Det skyldes bl.a., at de selv har fuld kontrol over deres konkurrencer, når først modulet er sat op på deres Facebook Side. Tekst, præmiebillede, tilmeldings-felter, spørgsmål og andet indhold kan de selv indsætte og redigere i, og når en konkurrence slutter, kan deltagerne trækkes ud i et excel-ark, så vinderen let kan findes. Dette er også super smart hvis du f.eks. vil give folk mulighed for at tilmelde sig dit nyhedsbrev i forbindelse med konkurrencen - de fleste nyhedsbrevssystemer har nemlig en import-funktion som glædeligt tager imod excel-ark.

Med modulet er der mulighed for at udskrive konkurrencer, så ofte du ønsker det. Nogle af vores kunder udskriver konkurrencer hver 2. måned - andre gør det hver uge. 

Modulet kræver ikke, at man skal give en applikation tilladelse til ens oplysninger for at deltage. Vores erfaringer viser nemlig, at folk - som ikke har så meget forstand på FB´s platform - ikke bryder sig om at give sine oplysninger til "fremmede". Beskeder som "Du skal som bruger godkende at vi kan tilgå dine oplysninger, for at du kan deltage i vores konkurrence." popper derfor ikke frem, når folk deltager. Like-gating, hvor folk skal synes godt om for at komme videre, er dog inkluderet i modulet.

Oprettelsesprisen ligger på kun 1200 kr. + moms, og inkluderer design + opsætning samt undervisning i systemet. Hertil kommer den lave månedlige licens, som går til hosting, vedligeholdelse, support samt nye funktioner. 

Flere marketing-selskaber bruger allerede vores modul til deres kunders Facebook konkurrencer, så man kan altså sagtens bruge modulet på flere Facebook Sider uden merpris, så længe man betaler den månedlige licens, som passer dertil. Det skulle altså ikke være et problem at finde en løsning, som matcher dine ønsker.

Jeg kunne sagtens forlænge denne "salgstale", men jeg synes du skal læse mere om modulet nedenfor, og kontakte mig på tlf. 22 36 97 98, hvis du ønsker at høre mere om de mange muligheder

God aften :)

>> Læs mere om konkurrencemodulet her

>> Kontakt os her 

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. Tak for en god forklaring, og selvfølgelig tak fordi du havde tid.

Men jeg har et enkelt "men?" - Jeg er ikke 100% klar over hvordan det tekniske foregår i sådan et modul, derfor jeg lige vil hører dig til følgende.

Du skriver
"Hertil kommer den lave månedlige licens, som går til hosting, vedligeholdelse, support samt nye funktioner."

Man kan ikke selv hoste det, for at mindske udgiften, eller det er måske helt umuligt?

Jeg har lidt travlt lige for tiden, men vil lige prøve og se om jeg kan få tid til at ringe til dig senere i aften. 

Mvh. Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er desværre ikke muligt at hoste det selv - hosting-omkostningerne er heller ikke den primære grund til licensen. Det er derimod vedligeholdelse og support. Især vedligeholdelsen koster ;)

Du kan ringe mig op når du har tid - ellers kan du skrive en mail til Kasper@KB-Marketing.dk hvis det passer dig bedre ;)

God dag 

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

En konkurrence app kan både laves som dedikeret hjemmeside eller modul til din fan side personlig synes jeg det lige meget hvilken måde man gør det på :)

Har et liggende til en dedikeret side hvis det har interesse men hvis kasper kan hjælpe så vil jeg ikke forstyrre :)

Den gør det samme som kasper indsamler navn og email adresse :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)