Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stop med at sende afmeldelsesmails!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg syntes måske det er et problem i småtings afdelingen, ja det er irriterende enig. Men så er den heller ikke længere, jeg vil personligt bare slette lortet og så se at komme videre med mine gøremål for dagen.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt har du selv gjort et eller andet bevidst aktivt for at få de mails!

Dem gider du ikke have mere - fint, afmeld dem. Få den bekr. på at de er afmeldt og slet den.

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes nu det er fint nok, især hvis det er et sted hvor man bare skal indtaste sin mailadresse for at afmelde. Jeg er før blevet afmeldt sådanne steder hvor jeg ikke selv har afmeldt mig (det vil sige en anden har indtastet min mailadresse) og så er det jo rart at få dette at vide så man kan tilmelde sig igen.

Jeg syntes det er langt værre med de blog, hvor man skal være logget ind på Facebook eller lignende steder for at kunne kommenterer - det afholdt i hvert fald mig fra at kommenterer på din blog.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Jeg syntes nu det er fint nok, især hvis det er et sted hvor man bare skal indtaste sin mailadresse for at afmelde. Jeg er før blevet afmeldt sådanne steder hvor jeg ikke selv har afmeldt mig (det vil sige en anden har indtastet min mailadresse) og så er det jo rart at få dette at vide så man kan tilmelde sig igen.

Jeg syntes det er langt værre med de blog, hvor man skal være logget ind på Facebook eller lignende steder for at kunne kommenterer - det afholdt i hvert fald mig fra at kommenterer på din blog.

Det tilfælde du nævner er jeg enig i. Der kan de være nyttige. Men udover dette, så har jeg ikke brug for at blive bekræftet i at jeg har afmeldt mig. Men misforstå mig nu ikke - det er ikke noget der går mig på i uendelige lange baner. Det er et indlæg der er skrevet for at komme ud med det, for at provokere og for at fortælle om en ting der måske ikke er noget alle er enige om.

Mht Facebook kommentarsystemet - så er det en smagssag. Jeg har indført det for at gøre det nemmere for størstedelen af min målgruppe. Jeg ved godt at jeg udelukker nogle, men det gør jeg nok også ved at have et traditionelt kommentarsystem :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det er din kvittering for, at du har afmeldt dig. Hvordan vil du klage, hvis de sender dig endnu et nyhedsbrev, og du ik kan bevise at du har afmeldt dig?

De mails er ligesom kvitteringer, når man handler ind. Irriterende at gemme, men guld værd, når de er nødvendige!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det er din kvittering for, at du har afmeldt dig. Hvordan vil du klage, hvis de sender dig endnu et nyhedsbrev, og du ik kan bevise at du har afmeldt dig?

De mails er ligesom kvitteringer, når man handler ind. Irriterende at gemme, men guld værd, når de er nødvendige!

StarStarStarStarStar

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes nu netop det er meget rart med en bekræftelse på at man nu også er afmeldt :)

 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det er din kvittering for, at du har afmeldt dig. Hvordan vil du klage, hvis de sender dig endnu et nyhedsbrev, og du ik kan bevise at du har afmeldt dig?

De mails er ligesom kvitteringer, når man handler ind. Irriterende at gemme, men guld værd, når de er nødvendige!

Det er ikke alle ting jeg gemmer kvitteringer på. Det vurderer jeg fra køb til køb :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:
men jeg bliver irriteret over de mail lister der afsender bekræftelsesmails

Lars det er juli måned, jeg tror du har brug for lidt ferie :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)