Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal vs. Dankort - Webshop

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

1. Mit frafald er beregnet på den måde man udrenger procenter på. Ved at se på antal forsøgte bestillinger og antal frafald. 

2. Det kan jeg i kraft af at jeg ikke fortæller på den side der er tale om at der benyttes paypal, men det kun bliver vist for kunden ved betalingen. Derfor er ethvert frafald på den del enten på grund af paypal eller af andre årsager og så vælger jeg bare at kalde dem alle på grund af paypal. Hvilket der har været 2 af. Frafald før denne del tælles ikke med da de så ikke vil være gjort opmærksomme på at det er paypal.

3. Hvilken shop er uden betydning men nej det er ikke den jeg har mine tal fra.

4. Fordi du skriver i dit indlæg at det er 50-70 procent uden at have den mindste dokumentation for din udtalelse, ikke så meget som et tal fra en shop har du. Du gætter på noget som kan få folk til at fravælge paypal selvom det måske er den rigtige løsning for dem og derfor får du 2 stjerner for det. Havde du haft bare tal fra din egen side som ikke er rent gæt, så havde du ikke fået det.  

2. Nej, det kan du ikke :)

Du har intet statistisk hold i noget af det du siger. Der er hverken konverteringer nok og du har heller ikke lavet nogle tests - du antager bare.

4. Og så giver du mig 2 stjerner, når jeg skriver "et forsigtigt bud" - haha. Det må blive én enkelt stjerne for dine postulater uden hold ;)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:

Kim Vinberg:

1. Mit frafald er beregnet på den måde man udrenger procenter på. Ved at se på antal forsøgte bestillinger og antal frafald. 

2. Det kan jeg i kraft af at jeg ikke fortæller på den side der er tale om at der benyttes paypal, men det kun bliver vist for kunden ved betalingen. Derfor er ethvert frafald på den del enten på grund af paypal eller af andre årsager og så vælger jeg bare at kalde dem alle på grund af paypal. Hvilket der har været 2 af. Frafald før denne del tælles ikke med da de så ikke vil være gjort opmærksomme på at det er paypal.

3. Hvilken shop er uden betydning men nej det er ikke den jeg har mine tal fra.

4. Fordi du skriver i dit indlæg at det er 50-70 procent uden at have den mindste dokumentation for din udtalelse, ikke så meget som et tal fra en shop har du. Du gætter på noget som kan få folk til at fravælge paypal selvom det måske er den rigtige løsning for dem og derfor får du 2 stjerner for det. Havde du haft bare tal fra din egen side som ikke er rent gæt, så havde du ikke fået det.  

2. Nej, det kan du ikke :)

Du har intet statistisk hold i noget af det du siger. Der er hverken konverteringer nok og du har heller ikke lavet nogle tests - du antager bare.

4. Og så giver du mig 2 stjerner, når jeg skriver "et forsigtigt bud" - haha. Det må blive én enkelt stjerne for dine postulater uden hold ;)

2. Okay, så siger vi jeg ikke kan.

Det okay. Men tallet kan alligevel ikke komme over 0,50% på grund af paypal. Når folk ikke er bekendt med at det er paypal kan de ikke afvise på

grund af det. Så selvom de to ikke er på grund af paypal eller måske den ene kun er. Så vil resultatet stadig kun være maks 0,50%.

Hvad har en test med procenten at gøre? Jeg har alle de tal der er nødvendige for at lave udregningen baseret på den shop jeg har mine tal fra. Hvilket er det du spurgte om.

4. nej jeg giver dig 2 for at komme vil vilde gæt om noget du ikke engang selv bruger.

Du må gerne give mig 1 stjerne. Jeg er ligeglad med dem.

Men:

* Hvordan kan du på nogen måde vide hvad en unævnt webshop konvertere for? 

Som sagt dropper diskutionen for den gavner ingen.

Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Joachim!

Forsæt venligst jeres debat via. PB. Det ville jeg sætte pris på. 

På forhånd tak! Skype-Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Vinberg:

Joachim Løvgaard:

Kim Vinberg:

1. Mit frafald er beregnet på den måde man udrenger procenter på. Ved at se på antal forsøgte bestillinger og antal frafald. 

2. Det kan jeg i kraft af at jeg ikke fortæller på den side der er tale om at der benyttes paypal, men det kun bliver vist for kunden ved betalingen. Derfor er ethvert frafald på den del enten på grund af paypal eller af andre årsager og så vælger jeg bare at kalde dem alle på grund af paypal. Hvilket der har været 2 af. Frafald før denne del tælles ikke med da de så ikke vil være gjort opmærksomme på at det er paypal.

3. Hvilken shop er uden betydning men nej det er ikke den jeg har mine tal fra.

4. Fordi du skriver i dit indlæg at det er 50-70 procent uden at have den mindste dokumentation for din udtalelse, ikke så meget som et tal fra en shop har du. Du gætter på noget som kan få folk til at fravælge paypal selvom det måske er den rigtige løsning for dem og derfor får du 2 stjerner for det. Havde du haft bare tal fra din egen side som ikke er rent gæt, så havde du ikke fået det.  

2. Nej, det kan du ikke :)

Du har intet statistisk hold i noget af det du siger. Der er hverken konverteringer nok og du har heller ikke lavet nogle tests - du antager bare.

4. Og så giver du mig 2 stjerner, når jeg skriver "et forsigtigt bud" - haha. Det må blive én enkelt stjerne for dine postulater uden hold ;)

2. Okay, så siger vi jeg ikke kan.

Det okay. Men tallet kan alligevel ikke komme over 0,50% på grund af paypal. Når folk ikke er bekendt med at det er paypal kan de ikke afvise på

grund af det. Så selvom de to ikke er på grund af paypal eller måske den ene kun er. Så vil resultatet stadig kun være maks 0,50%.

Hvad har en test med procenten at gøre? Jeg har alle de tal der er nødvendige for at lave udregningen baseret på den shop jeg har mine tal fra. Hvilket er det du spurgte om.

4. nej jeg giver dig 2 for at komme vil vilde gæt om noget du ikke engang selv bruger.

Du må gerne give mig 1 stjerne. Jeg er ligeglad med dem.

Men:

* Hvordan kan du på nogen måde vide hvad en unævnt webshop konvertere for? 

Jo, den kan blive meget mere. Du tager jo slet ikke hensyn til nogle faktorer i din antagelse. Og i og med, at det netop er en antagelse, så kan du ikke bruge den til noget som helst. Og nej, du har ikke alle tal. Det eneste du kan bruge dine tal til er at fortælle mig din frafaldsprocent.

Hvis jeg skulle fortælle dig, hvad jeg ledte efter, og hvor du havde haft bedre chancer for at vinde denne diskussion, var hvis du havde testet din shop med to forskellige versioner - en med og en uden PayPal. Men det har du ikke, og derfor ved du basalt set ingenting :)

* Hvordan kan du på nogen måde vide hvad en unævnt webshop konvertere for?

Hvis 0,5% svarer til 2, så er 100% vel 200 ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelDusi:

Hej Joachim!

Forsæt venligst jeres debat via. PB. Det ville jeg sætte pris på. 

På forhånd tak! Skype-Wink

Hov, havde ikke set dit indlæg. Håber du blev klogere på PayPal alligevel ;)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Joachim Løvgaard:

Hvis du vil lave en seriøs webshop, så skal du have Dankort, VISA og de andre gængse kort gennem en betalingsgateway, f.eks. Quickpay.dk.

Og nej, alle danskere kender ikke Paypal...

Enig!

PayPal løsning er useriøst på en webshop - og har stadig en aura af at det er talentløs shop der ikke har mulighed for/råd til rigtige betalingsløsninger som alle forbrugere har tillid til.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelDusi:
Mht. at du gerne vil bruge Euroline, så er det vidst således, at man skal have en rimelig høj min. omsætning Skype-Wink

Nøh det er det ikke.
Min webshop har desværre ikke så høj omsætning (endnu ;-) ) men Euroline var alligevel flinke og tilbyde en løsning.
Bevares. Måske ikke samme vilkår som en af de rigtig store webshops ville kunne få men stadigvæk nok til at vi blev kunde hos dem.
Det bedste man kan gøre er at kontakte dem og høre hvad de har at sige. :-) 

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Forresten.. Man kan sagtens benytte sit dankort når man bliver overført til PayPal siden :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er normalt længe mellem at jeg uddeler 1 stjerne - dog har både Lasse og Mohammed fået en i denne tråd. Diskussionen virker desvære generelt til at være baseret på et manglende kendskab til PayPal Direct og flere af indlæggene forvirrer derfor i virkligheden mere end de gavner.

Lasse Burholt:
PayPal løsning er useriøst på en webshop - og har stadig en aura af at det er talentløs shop der ikke har mulighed for/råd til rigtige betalingsløsninger som alle forbrugere har tillid til.

Har du set PayPal Direct? Der er intet useriøst over den og ingen vil kunne spotte at det er PayPal, der bruges:
http://www.youtube.com/watch?v=WBWspo0YLgQ 
(spol frem til 04:00) 

Mohammed Al-Noury:

Forresten.. Man kan sagtens benytte sit dankort når man bliver overført til PayPal siden :)

Igen, så er det indlæg mere forvirrende end godt er. Læs selv nedenstående - Dankort kan IKKE bruges hvis man vælger en løsning med PayPal:
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=_wp-standard-overview-outside

Et VISA/Dankort vil kunne bruges, men det har intet med Dankortet at gøre, det er pga. VISA-delen.

Joachim Løvgaard:

Hvis du vil lave en seriøs webshop, så skal du have Dankort, VISA og de andre gængse kort gennem en betalingsgateway, f.eks. Quickpay.dk.

Og nej, alle danskere kender ikke Paypal...

Det er jeg enig med Joachim i. Til gengæld er jeg uenig i hans vurdering af frafaldet - men da det er et gæt og dermed ikke forkert, og da han bænker mere end jeg gør, tør jeg ikke gi' 1 stjerne ;)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for stjernen, Tommy. Beklager for fejlen, men kan man ikke også bruge MasterCard?

De bedste hilsner

Mohammed

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)