Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny shop med tassimo produkter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet en ny side hvor der skal sælges Tassimo maskiner + kapsler og tilbehør

hvad synes i om siden www.mytassimo.dk (ved godt den ikke er helt færdig + skal have lavet andre banner på siden )

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

cvr nummer på kontaktsiden og i fodnoten på siden det gør den mere troværdig.

udny google viser op til 70 tegn lige nu vises kun et ord i titlen til google

få social medier på siden det kan give noget især med google plus og facebook logoer på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Tillykke med shoppen.

Farverne er rigtig kaffe agtigt og minder lidt om andre sites? Men det gør vel heller ikke noget.

Dit logo? hedder jeres firma det? For blev lidt forvirret, da jeg kom ind på siden, nu hvor linket hed noget andet?

Jeres "rotations banner" skifter for hurtigt, det var en ide at gøre det en smule langsommere.

Når den er færdig, så skriv da meget gerne til mig, hvis du kan give en lækker Amino rabat på dine kaffe produkter :) Har en Bosch maskine, så kapsler kan jeg altid bruge.

God vind

/martin

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Nu kender jeg ikke rigtig markedet for netop dette produkt. Men jeg ved at f.eks. Nesscafé, som jeg selv er ejer af. Der har jeg ikke rigtig kunne finde nogle hjemmeside, hvor det faktisk er billigere at købe, når man medregner fragt. Så er det billigere at købe dem i diverse butikker.

Maskiner og kapsler er tit på tilbud i f.eks. Bilka og Fleggaard. Så tror du vil få en hård konkurrence.

Normalprisen i butikkerne ligger faktisk under din pris. - Så jeg skal lige have forstået, hvorfor skal jeg købe online på din side, hvor produkterne er dyre og hvor jeg skal betale for forsendelse på 49 kr og vente en 1-3 dage på at modtage det. Når jeg bare kan køre ud i f.eks. Elgiganten og købe med det samme?

Jeg siger det ikke for at skade din hjemmeside. Men jeg tænker bare, at folk plejer at undersøge markedet og købe på nettet, hvis det er billigere. Altså jeg har fundet nogle sider, fra england hvor det faktisk er billigere inkl. forsendelse end i de danske butikker. <--- Men der skal du købe en del.

Så jeg tror at det er vigtigt at du kan forklare kunderne helt præcist, hvorfor de skal handle hos lige netop dig?

Nu ved jeg godt at dit navn er: mytassimo.dk - hvad med mintassimo.dk? Jeg ved hvert fald at folk som min mor, hun ville hellere handle på et site med dansknavn .dk end et engelsk navn .dk - Men det kan også godt være at hun bare er lidt gammeldags på dette punkt.

Men ellers er det en meget simpel side, som er okay nem at navigere rundt på.

- Jeg havde bare overvejet at få lavet et lidt federe og mere unikt design og så overvejet et andet navn, når det er danske kunder du henvender dig til.

Hvad med et bredere udvalg? Så man også kan købe andre maskiner, andre kapsler? Og evt. have et så stort udvalg, at du har flere udvalg end i de danske butikker der forhandler disse? Her tænker jeg også på stative til at holde kapsler og sådan.

Evt. overvej at lave at hvis man f.eks. køber for over 500 kr, så får man fri fragt? :-)

Nu ved jeg ikke, hvad du giver for dem i indkøbspris. Men jeg havde lavet nogle pakketilbud, som gør det rigtig billigt pr. kapsel.

Nu skal jeg bare lige forstå det. Når jeg går ind på Mytassimo.dk - Så står der rtg Coffee - Sådan flere steder? Er det dit navn? Eller er det noget der skal udskiftes til Mytassimo? 

Nu ved jeg godt at du siger at en ikke er helt færdig. Men hvis jeg vælger engelsk sprog, så er det ikke alt der bliver lavet om til engelsk? Er dette meningen? 

Håber at du kan bruge nogle af mine råd, held og lykke med det!

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar

Mikael christiansen: Det vil jeg gå i gang med på siden nu

Martin Jensen: Har ikke helt besluttet mig for om siden skulle hedde rtgCoffee, men hvis det ender med det køber jeg også domænet så det passer med navnet på siden

NicoP: ja tror lige jeg kigger på priserne igen og go' ide med pakketilbud og gratis fragt hvis man køber for over et bestemt beløb btw. så regner jeg med at sætte fragt prisen ned til 39 eller 29 

Mvh Rene G.
rtgdata.dk 

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal det også kunne betale sig for dig at drive virksomhed og hvis du yder en god service, så kommer folk igen.

Evt. lave en "Startpakke" Hvor man kan købe en maskine, få x antal kapsler og et stativ med og spare lidt penge, ved at købe det hele på en gang. Eller at hver 10'ende pakke man køber, får man gratis. Eller hvordan det nu passer.

Jeg kan da prøve at smide dit site videre til min far, hans virksomhed vil gerne have en maskine i deres ene personalestue.

Mvh.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.. jeg er i fuld gang med at lave slides/banner til forsiden med bla. fragt og pakketilbud

NicoP:

Selvfølgelig skal det også kunne betale sig for dig at drive virksomhed og hvis du yder en god service, så kommer folk igen.

Evt. lave en "Startpakke" Hvor man kan købe en maskine, få x antal kapsler og et stativ med og spare lidt penge, ved at købe det hele på en gang. Eller at hver 10'ende pakke man køber, får man gratis. Eller hvordan det nu passer.

Jeg kan da prøve at smide dit site videre til min far, hans virksomhed vil gerne have en maskine i deres ene personalestue.

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:09
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.amino.dk/forums/t/164214.aspx

Kunne det have interesse?

- Din webshop trænger i hvert fald til det.

Kontakt mig i en privatbesked hvis du er interesseret.

Mvh. Bertil Boisen

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg solgt den første tilbudspakke efter 4 dage :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)