Køb et Amino Sponsorlink
Hej..Jeg ville høre om hvad prisniveauet på en facebook design vil ligge på?Krav til designet:- Professionel look- Skal kunne omdanne til 'Likes'- Få besøgende til webshoppen- Integreret Konkurrence modul ( ikke krav)Kategori: Tøj / SkoEr der nogen som har ide om hvad sådan en vil koste?Evt nogen som i kan anbefale eller kan selv udføre dette.. Gerne med referencer..Fortsat en god weekend :-)
Ellers har PageModo måske et tema du kan lide og bruge :)
Følg mig på JonathanLindahl, hvor jeg skriver om Online Markedsføring, SEO & WordPress.
Det var netop de to jeg havde kigget på da jeg søgte på google.. Men kunne ikke være 100% sikker om de er gode..Det kunne jo være at nogen herinde havde prøvet dem? Eller kendte til andre de fik lavet ?
Hej TheMaster ,
Jeg ville anbefale dig at tjekke bulldesign.dk, de laver efter sine gode og også billige facebook sider som dog stadig er proff.
- Du kan evt. kigge deres referencer og se om det er noget for dig :-)
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry
Hej TheMaster,
Hvis du er på udkig efter Facebook applikationer og integrationer, så har jeg meget erfaring inden for dette.
Se mere her - eller skriv en PM til mig. Så tager vi en snak :-)
Tak for din Anbefaling Stokholm Jelewry.
Det er korrekt - Vi laver facebook sider, og du er velkommen til at skrive eller ringe til os - Så kan jeg forklare dig det yderligere.
Bulldesign.dk - Professionel udvikling og design til erhvervslivet.
Hej
Jeg vil også anbefale dig Kasper fra KB-Marketing.
Jeg bruger blandt andet hans konkurrencemodul, som indtil videre har skaffet mig snart 3.000 "synes godt" om på min facebookside ( se den her )
Det er noget som virker!
Her får du en strategi for markedsføring på facebook - og ikke blot et design :)
Bedste hilsner
Mark
Kørekort priser Her kan du sammenligne køreskolers holdstart, undervisning, biler, garanti og priser med mere.