Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt projekt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så nåede vi endeligt præ-lancering af et projekt jeg har arbejdet på igennem en længere periode, og i den forbindelse ville jeg da lige høre, om vi ikke kunne få lidt feedback på ideen, priserne, designet og funktionaliteten af hjemmesiden?

Det drejer sig om http://www.matematikabc.dk som er et værktøj til de elever, som har lidt svært ved matematik i gymnasiet eller blot har behov for, at få repeteret noget matematik op til en eksamen. Priserne på siden i øjeblikket er halv pris (præ-lancerings tilbud frem til August).

Der kommer løbende nye videoer på hjemmesiden, hvorfor prisen også er ret lav frem til sommerferien. Ved skolestart for nye 1.g'ere rundt om i landet her til sommer, regner vi med at have mindst 100 videoer på hjemmesiden. Abonnementet giver adgang til alle videoer på siden i den givne periode ;-)

Designet er udarbejdet af en designet som tidligere arbejdede på projektet (hoppede fra tidligere) og er ment som noget der skal være simpelt og overskueligt.

Jeg er eneste programmør på projektet hvorfor al kode (undtagen CSS og grundlæggende opbygning af layoutet i HTML) er udarbejdet af mig. Det betyder selvfølgeligt også, at der kun er mig selv til at fange fejl, og jeg garanterer derfor i øjeblikket ikke for, at der kan være småfejl rundt omkring (kontakt os meget gerne hvis I finder nogle af disse).

Al ris og ros modtages med kyshånd - hvis der er designmæssige problemer med siden, ville det være lækkert med nogle screenshots og browser-info så vi kan få kigget på det ;-) Eventuelle sikkerhedsmæssige fejl/huller bedes venligst sendt til mig som privat besked, så det ikke ligger offentligt tilgængeligt (håber dette er forståeligt).

Vi har allerede haft 150 beta-testere til at kigge på selve indholdet, hvorfor vi heller ikke længere giver gratis adgang til indholdet. Hvis nogen måtte ønske adgang til at teste selve indholdet, håber jeg at 12,50kr er en overkommelig pris for alle :-)

På forhånd mange tak ;-) 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der forekommer mig at du på fanerne B+C har for meget afstand mellem ordene! Undtaget er "alle videoer" hvor der ikke er mellemrum!

 

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle være fikset Wink

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes konceptet er super fedt, og sikke et markedsførings kort du har på hånden. Man kan nemt se overskriften:
"Nyt dansk koncept skal hjælpe vores børn i matematik timerne". :)

Glæder mig til at se jer i medierne, god vind herfra!

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon!

God idé og flot og overskuelig side...

Jeg har lige forsøgt at sende dig en PB, men du har vist slået PB fra?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg kan rigtig godt lide dit initiativ omkring hjælp til matematikarbejdet. Stor ros!

Jeg ved ikke om du har gjort dig overvejelser omkring hvordan i vil skille jer ud fra andre der udbyder samme "produkt"?

Andre udbydere:

http://www.frividen.dk (gratis / stor videodatabase)

http://www.studieportalen.dk/Video/ (gratis / der er dog endnu ikke et stort udvalg af videoer)

http://www.restudy.dk (betaling / rigtig stor og professionel videosamling)

Jeg har selv draget erfaringer fra dette felt med hjemmesiden www.gymnoter.dk, og jeg kan kun sige dig at konkurrencen er hård. Hvad vil i gøre for at skille jer ud? Har i nye innovative måder at gennemgå undervisningen/emnerne? Er det prisen? Eller er det kvaliteten?

Vi har selv på Gymnoter tænkt over at udvide med en sådan videofunktion, men vi ved endnu ikke hvordan vi vil adskille os fra andre udbydere.

Om siden:

Siden er enkel, lækker og overskuelig.

Det er nemt at finde den ønskede video vha. søgefunktionen.

Jeg finder dog, at det tager for lang tid at bladre gennem siderne med alle videoer. Det ville være mere overskuelige med en udvidelse af funktionerne "forrige" og "næste" side. Kunne man lave en opdeling A-D, E-H, osv.? Dette vil især blive et fokuspunkt under udvidelsen af videodatabasen, hvor flere sider kun vil kunne forværre dette dilemma.

Håber du kan bruge mine tanker til noget.

MVH

Henrik Krog

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg takker først og fremmest for den positive kritik af siden - sideskift er noget vi allerede er blevet informeret om af vores test-panel, og vi snakker i øjeblikket om den mest hensigtsmæssige inddeling af videoer (alfabetisk orden, men bogstaver som du fortæller, eller alle videoer på én side).

Jeg er glad for, at du har bemærket søgefunktionen - den var ikke let at udvikle, og det har tage lang tid at få udviklet en ordentlig søgealgoritme, som naturligvis stadigvæk kan forbedres. Det er blot én af de funktionaliteter på siden, som jeg er ret stolt af Smile

Nu er jeg reelt set kun udvikler på projektet, så mange af tankerne i forhold til andre udbydere har jeg ikke helt under huden. Det jeg fik fortalt i sin tid er, at siden skal skille sig ud ved, at have en anden undervisningsform. Der er på videoerne ikke en lærer ved en tavle, som står og forklarer det. Alle videoerne har derfor 100% fokus på indholdet, med en stemmer som forklarer tingene i et roligt tempo. Dertil er prisen naturligvis også en måde vi vil konkurrere på. Hvor MatematikABC naturligvis er en virksomhed som gerne skulle tjene penge, handler det i høj grad også om, at kunne tilbyde et godt produkt til kunderne. Det er klart, at der er visse omkostninger forbundet med video-hosting på internettet, udvikling af siden, vedligeholdelse og indspilning af video. I starten er der også en del udgifter til markedsføring af siden, som naturligvis skal dækkes af vores brugere.

Du har helt ret i, at det er et hårdt marked at bevæge sig ind på med sider som FriViden og Restudy, men vi mener alligevel at kunne tilbyde et produkt, der er væsentligt anderledes i forhold til konkurrenterne og til en pris, der er overkommelig for alle (25kr for en måned eller 299kr for alle 3 år på gymnasiet).

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Chano: Jeg har været inde og slå dette til - forsøgte at skrive til dig, men det lader heller ikke til at være muligt (eller også er jeg bare ikke for god til at finde rundt herinde endnu ;-) )

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre overvejelserne gjort bag siden. Jeg glæder mig til at se hvad det kan udvikle sig til.

MVH

Henrik Krog

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

for ens tekst farve på undersiders katerogier opdeling de er svære at læse når man sider i tog og solen skinner på ens computer

kontakt siden lav og så der en kontaktformular derved lettere at kontakte dig

jeg kan slet ikke se social logoer på siden hverken facebook eller det nye google plus på siden.

en om jer siden mangler der også på siden hvem er i bag siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)