Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en facebook side for mig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have en fin facebook side op og køre for min butik/servicecirksomhed. Jeg sælger ikke varer på nettet så der skal bare være god reklame, flotte billeder og så nemt for mig at opdatere den med eventuelle events eller tilbud.

Firmaet er www.thurøminigolf.dk

Jeg ved intet om det her? Hvad vil i forskellige have for at lave sådan en side og har i eventuelle eksempler på noget i har lavet førhen, så jeg kan udvælge et design.

Tak

PS. Det er ikke sikkert jeg svarer hurtigt igen herinde, men jeg svarer helt sikkert hver dag.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første er en facebook side ikke noget man hurtigt sætter op. Der skal overvejes en strategi og så skal man højst sandsynlig også have sat nogle Facebook ads op for at få nogle likes, for de kommer jo ikke af sig selv.

Hvis du har rum i budgettet vil jeg foreslå, at du gør brug af at webbureau til at hjælpe dig med at sætte en Facebook side op og sætter dig i gang.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Du er velkommen til at se nogle udvalgte referencer på KB-Marketing.dk.

Jeg har med succes hjulpet adskillige virksomheder igang med Facebook, og vil med glæde hjælpe dig. 

Første step er, at vi tager en snak om mulighederne og sammen udarbejder en plan. Denne samtale kan resultere i, at du beslutter dig for at lade være med at træde ind på Facebook, men den vil med garanti give dig en forståelse af, hvordan du vil skulle bruge Facebook i din markedsføring.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg jo faktisk et par gange nydt at være på Thurø ved stranden med den fine minigolfbane, så jeg kender stedet :)

Jeg hjælper gerne med opsætning af side på facebook. Send mig en besked herinde eller en mail på tommy@mainmedia.dk og så kan vi tage den derfra.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Jeg kigger lige rundt og vælger en ud :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)