Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Feedback på Appnyt.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer! 

Jeg skriver dette indlæg i håb om at der skulle befinde sig en venlig sjæl eller to med lidt forstand på SEO - som skulle have lyst til at give mig en smule feedback på det SEO arbejde som jeg har lavet på "min" side. :-)

Jeg kunne selvfølgelig købe mig til en SEO-behandling af siden, men da økonomien ville foretrække at vi undlod har jeg forsøgt mig selv. Hvis du dog kan give mig et godt tilbud vil jeg bestemt ikke afvise muligheden for det. :-)

Som udgangspunkt er det søgeordene "app test" og "app anmeldelser" jeg vil sætte fokus på i dette indlæg. Jeg har forsøgt mig på en del ting og jeg har da også set fremskridt. På søgeordene "app test" er vi gået fra at ligge på side nummer 11 (På Google) til at ligge på side nummer 2. Så det er da et fremskridt, men vi håber selvfølgelig på at kunne få en af de rigtigt værdifulde pladser på side 1.

Hjemmesiden hedder http://appnyt.dk 

Alt hjælp er meget værdsat! På forhånd tak :-)

Mvh. 

Sigurd Birk

OBS: Jeg skriver "min" side, da det som sådan ikke kun er "min" side - den er ejet af flere end blot jeg. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

når man skriver om podacast ville jeg også lave en på siden man høre og downloader på siden det ville give noget seo på siden indhold på siden betyder en del.

film ville også være ideelt at forklare flere af ting i har på siden apps , sport med mere og videoer de giver rigtigt meget seo altså vis de er relevante de videoer

social medier kan jeg slet ikke på siden det giver en vis man får google plus og facebook er også noget der kan give en vis værdi retur igen .

giv alle billeder titler og tags derved en langt bedre chance de findes i google billedet søgning.

rss eller feed kunne jeg ikke se på siden så man kan abonner på din side og du kan også tilmelde siden rss og feed portaler

faktisk synes jeg siden er rigtige flot lavet tillykke med det.

her er i denne her tråd er et par ekstra ideer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode tips Mikael, samt de flotte ord til sidst i dit indlæg :-)

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sigurd Birk:

Tak for de gode tips Mikael, samt de flotte ord til sidst i dit indlæg :-)

Mvh.

husk seo er ikke noget der gøres på en dag mange bliver overrasket over hvor meget der skal laves en god unik hjemmeside opdaterer den løbende men når det hele fungere til sidste , måske har masser af gæsteskribenter på siden for det er vildt svært i evighed finde på nye ideer men brug hele dit netværk til at få gang i siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sigurd.

Har du Skype?

Venlig hilsen
Milos

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener jeg har givet feedback på jeres site før - måske et andet sted....

Men synes stadig bør udnytte jeres footer bedre... den falder lidt udenfor det andet...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)