Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube marketing

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg er ved at lave et nyt community for studerende, og derfor ville jeg spørge jer, hvordan man bedst markedsføre sig på Youtube. Hvis man gør det rigtigt, kan man jo lave en fantastisk marketing reklame helt gratis.

Indtil videre tænker jeg på at udnytte min situation. Læser i øjeblikket en bachelor i E-konceptudvikling på UCN, og de har nogle rigtig gode video-kameraer, som de studerende kan låne.

Mit mål er at lave en reklame, hvor jeg fortæller lidt, men også fortæller om mit community, og optager screens fra det osv.

Nu er mine spørgsmål. Hvordan gør jeg det bedst?

Hvordan skal jeg klæde mig selv. Ved det lyder åndssvagt, men vil gerne give et godt indtryk. Skal jeg have habit eller casual tøj på?

Er det en god ide, at indsætte tags som Facebook, Twitter osv, så min video kan komme frem, når der bliver søgt på det?

Hvordan skal jeg snakke? Skal jeg være livlig eller mere nedtonet?

Som I kan høre, har jeg mange spørgsmål. Håber I kan hjælpe lidt?

Min målgruppe er forholdsvis stor. Det henvender sig til alle folk under uddannelse, så alderen er jo ikke bestemt. Derfor er det jo både til teenagere men også til voksne. Der ligger mit dilemma, da teenagere og ældre kan opfatte ting forskelligt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil bruge YouTube som et medie, der skal skaffe nye brugere til dit community, så skal du have brugerne til at dele videoen. Det du fortæller om i indlægget, lyder ret kedeligt, og jeg tror ikke det er en god metode. Det vil muligvis være en god video til at overbevise dine besøgende om, de skal blive brugere på på dit community. Så lad os lige få afklaret, hvad er det du vil med videoen :-)?

Her er et godt eksempel på en sjov video, der har fået massere af visninger, og som forklare konceptet ganske godt. 

Du kan i øvrigt læse et lille tip til Youtube & Facebook fra mig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)